|
|||
|
|||
Mk1 1.1 GG 81'
Hallo,
Mijn naam is Ronnie en ik ben sins 2 jaar bezig met de restauratie van mijn golf mk1 uit 81' met een 1.1 GG motor. Mijn doel is om hem zo origineel mogelijk te laten dus geen KR of 1.8 20vt of wat dan ook maar gewoon de 1.1 GG Toen ik hem kocht (ja voor 750 euro) heb ik er nog een jaar in gereden. Op mijn werk staat een brug die ik in de wintermaanden kan gebruiken + alle gereedschap en las apparaat. Vorig jaar heb ik een cursus lassen gevolgd bij mobylas. Link: http://www.mobylas.nl/ Dit is echt een aanrader als je een auto wil gaan restaureren. Aangezien ik er alleen s'winters aan kan werken gaat het dus niet zo snel, maar ach ik heb alle tijd. Genoeg getikt nu de foto's Toen ik hem net had gekocht Andere gril met helderekoplampjes (was tijdelijk komen weer originele in) ANWB Het begin van de demontage !! Roest heel veel roest 1.1 GG (met collega) Proefrit Op de brug. Nieuw front Nog meer roest !!!!!! 1.1 GG Ik heb ook nog een golf mk1 cabrio uit 86' Dat was het wel voor nu. Gr Ronnie Last edited by Mk2 Ronnie : 06-01-2011 at 20:13. |
|
||||
|
||||
welkom!!
leuke golfjes. veel werk, maar je krijgt er straks een mooie mk1 voor terug
|
||||
|
||||
Mooi project' ga ik zeker volgen aangezien ik ook een 1.1GG in het bezit heb!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
nice ga zoo door !
|
|
|||
|
|||
Lekker bezig komt vast goed doe af en toe eens een update
|
|
||||
|
||||
Leuk om te zien dit project, je pakt het ook direct goed aan.
En dat zijn de golfjes he, met die kleine achterlichten
|
|||
|
|||
Je pakt het goed aan en ziet er goed uit, maar ik dacht dat golfjes met kleine achterlichten tot en met 1980 geleverd waren, is deze dan al een verbouwd?? Kan het ook mis hebben hoor voor de rest leuk project.
Groet Ron |
|
|||
|
|||
Ik denk dat dit een van de laatste is met de kleine achterlichjes !!
Of is laat op kenteken gekomen. Last edited by Mk2 Ronnie : 05-01-2011 at 14:28. |
|
|||
|
|||
Quote:
Bekende naam !! volgens mij heb ik van jou die chromen deurgrepen overgenomen. |
|
||||
|
||||
Tot Augustus 1980 zijn de Golfjes met kleine achterlichten geleverd.
Deze is van 1981 dus zou zowiezo al grote achterlichten hebben. Laat op kenteken heb dit al eens eerder gezien, ook een Golf van '81 met kleine achterlichten. Volgens mij verkocht Stijn hier op het forum toen zoon Golfje. Maar het kan ook dat met een eerdere schade aan het achterpaneel deze ooit vervangen is door een met kleine achterlichten. Stond toen eens een van '83 met een swallowtail achterpaneel. Neemt niet weg dat je goed bezig bent het nog steeds mooi blijft om kleine achterlichtjes te hebben. |
|
|||
|
|||
Parafan pas gemaakt.
Vanavond of morgen definitief op zijn plek vast lassen |
|
|||
|
|||
Quote:
Om precies te zijn is hij van 10-2-1981. Schade denk ik niet, anders had ik dat wel gezien Het ziet er allemaal affabriek uit Ook heb ik het chassisnummer op de veerpoot staan en niet op het schutbord. |
|
||||
|
||||
Kan wel een late showroom/voorraad auto zijn.
Succes met je project, ziet er grondig uit jouw aanpak
|
|||
|
|||
Zo vanmiddag de parafan op zijn plek vast gelast
Het was geen makkelijke klus de hele middag er mee bezig geweest. Maar het is goed gelukt !! Gr Ronnie |
|
|||
|
|||
komt meer dan in orde
|
|
|||
|
|||
En als alles klaar en schoon is dan gaat er een laag RX5 overheen
Dan kan de golf er weer 30 jaar tegen |
|
|||
|
|||
Gister even de cilinderkop opgehaald van het GG motortje die ik heb laten stralen.
Ziet er weer uit als nieuw Gr Ronnie |
|
||||
|
||||
mooi projectje
|
||||
|
||||
Nice man, keep up the good work
|
||||
|
||||
golf met smalle achterlichten is altijd de moeite waard
alleen wat een roest inderdaad, die van mij (83) was er een stuk beter aan toe je hebt het ergste al achter de rug ga zo door zie niet graag weer een project op mp staan |