|
||||
|
||||
Volledige Golf Mk3 '93 in onderdelen
Bij deze kan ik mijn mk3 helaas niet meer gebruiken en gaat ie in de verkoop voor onderdelen....
Heb helaas zoals hier onder te zien een ongeluk gehad dinsdag 21 december. Laat maar weten in welke onderdelen je geinteresseerd bent... Interessante dingen zullen o.a denk ik zijn: - De velgjes - Schroefset - Interieur is perfect in orde zonder beschadegingen op de motorkap en de voorkant na is alles eigenlijk onbeschadigd. Het blok staat er wel een beetje scheef in, dus weet niet of deze erg beschadigd is door de klap eigenlijk, starten doet ie in iedergeval niet meer! Voor verdere info, stuur gerust een pb of mailtje naar info@dexrila.nl. Of voor meer foto's, kijk m'n topic of stuur ook ff een pbtje! Voor €300,- mag je hem in zijn totaliteit op komen halen incl Clio sport velgen + orginele stale velgen!
Golf MK3 1.4 '93! R.I.P 21-12-'10.. Golf IV 1.6 SR Highline '99 (Sold) Daily: Golf VI 2.0 GTI DSG '09 Last edited by Dexizzle : 24-12-2010 at 12:10. |
|
|||
|
|||
Wat voor motor zit erin? Waar ligt heythuizen?
|
|
|||
|
|||
volgens de rdw een 1400
|
|
||||
|
||||
heb je meer info over de velgen, et, inch, steek, banden/profiel
en de prijs voor alleen de velgen?? thanks
|
||||
|
||||
heythuizen ligt in limburg, stukkie boven roermond in de richting van weert
|
||||
|
||||
Velgen zijn 6.5x15 inch.
ET-waarde 36 meen ik. Er liggen 165/50/15 Bridgestone Potenza's omheen. Profiel weet ik niet. En er ligt inderdaad een 1.4 in.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 27-12-2010 at 09:08. |
|
|||
|
|||
wat voor interrieur zit er in de wagen?
misschien wel belang bij.
|
||||
|
||||
Zal foto's van het intrieur maken nog! Is in zeer nette staat, geen beschadegingen!
En Erik, bedankt voor het posten van de info!:p Profiel is op 1 band heeel slecht kwam ik achter na het ongeluk, politie sprak me er op aan! Rest zou ik even moeten kijken hoeveel mm
|
||||
|
||||
welke motorcode ligt hierin?
|
||||
|
||||
Velgen mogen opgehaald worden voor €175,-
|
||||
|
||||
Hmm velgen interessant.. ik houdt het in gedachten...
is iemand me voor heb ik pech...
|
||||
|
||||
Quote:
Verschillende geinteresseerden, maar nog geen definitief besluit gehad van iemand dus je maakt nog kans!
|
||||
|
||||
ik vroeg wat, waarom wordt daar niet op gereageert?
|
|||
|
|||
Quote:
de eerste bouwjaren van de Golf 3 hebben een ABD motorcode, na 95 wordt het een AEX!
|
||||
|
||||
Quote:
lol dat antwoord had ik sws niet kunnen geven!^^ dus bij deze dank gti-er voor het antwoord op de vraag!
|
||||
|
||||
Onder de kap zit trouwens ook nog een Power luchtfilter.... voor degene die zich geroepen voelt
|
|||
|
|||
Is de neus van de auto krom? dus de chassis balken zegmaar?
|
|
||||
|
||||
als het een abd is, heb ik wellicht interesse in de nokkenas, wat zou je daarvoor vragen inc verzendkosten?
|
|||
|
|||
mocht hij in onderdelen uit elkaar gaan meld ik me voor de schroefset!
|
|
||||
|
||||
ik ben inmiddels elders voorzien van een gelijke nokkenas, jammer dat er niet gereageert is.