|
||||
|
||||
alweer of nog steeds te koop......?
|
|
||||
|
||||
Volgens de RDW....'alweer'...laatste tenaamstelling 13-08-2010
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
wat is er met die auto aan de hand ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vind het een hele stoere auto. Zou ook nog interesse hebben ook als hij niet zo vaak verkocht was....
|
|||
|
|||
misschien is ie te snel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan nie...
|
|||
|
|||
Quote:
Te zuinig? |
|
||||
|
||||
begint een obsessie te worden,die jetta......
|
||||
|
||||
misschien wil hij nu een swallowtailer kopen
een witte in topstaat waar hij niet aan hoeft te lassen |
|
|||
|
|||
idd je gaat je afvragen wat er mee aan de hand is, hij zal binnenkort zijn eigen wel aanmelden om het 1 en ander uit te leggen!
|
||||
|
||||
Quote:
Snap deze opmerking niet? Uit de advertentie blijkt duidelijk dat deze Jetta niet meer van Pascal is?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
idd....
|
||||
|
||||
die dure luchtfilter zit er nog wel op
|
|
||||
|
||||
ik bedoel dat deze jongen die de jetta verkoopt nu de swallow wil kopen
is als geintje bedoeld omdat degene waar hij deze van heeft gekocht toch ook lang een swallow te koop heeft gehad snappie um nou |
|
||||
|
||||
Misschien kan Pascal het zelf zeggen, hij is tenslotte nu toch niet meer van hem.
Dus Pascal brand los zou ik zeggen
|
|||
|
|||
Quote:
He Branko. Hoe is het met jou en de 74er ik mis hem wel hoor. Corne (de eigenaar vd Jetta) belde mij vorige week op met de vraag of ik nog wat foto's vd Jetta had omdat z'n computer was gecrasht en daardoor was hij alle foto's van de Jetta kwijt en aangezien de Jetta nu op wintervelgen staat kon hij geen foto's met de Lenso's maken. Mijn vraag daarop was, gaat u hem te koop zette ofzo? maar daarvoor was het niet zij hij. Toen ik de Jetta kocht heb ik er wat dingen aan laten vervangen en verbeteren, zoals nieuwe motorsteunen laten maken bij HW VW Tuning, Digifiz heb ik laten reviseren, en er was een Lamdasonde kapot dus ook vervangen. Wat er nog aan moest gebeuren was een nieuw hemeltje erin want die begon los te laten maar dat zou Corne direct laten doen. Degene die deze auto koopt koopt een perfect gebouwde auto met een super fris blok erin en ik heb nooit problemen met deze auto gehad. Corne lijkt mij ook geen ruige rijder ik schat dat zijn leeftijd rond de 40 is, en hij is een echte auto liefhebber dus wie weet is er weer iets anders op z'n pad gekomen waar de Jetta plaats voor gaat maken. Last edited by pascal mk1 : 09-12-2010 at 12:45. |
|
|||
|
|||
even een vraagje hoe zit het met aanpassen van motorvermogen ivm met de toename van aantal pk's?
weet iemand dat? dacht namelijk dat die regels de laatste jaren strenger zijn geworden en dan zou je met de jetta eerst nog langs de rdw moeten |
|
||||
|
||||
die zijn nog nooit zo soepel geweest als nu.
|
|||
|
|||
ok vroeg het me zo even af
dank je |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Pascal alles is goed hier en de auto bevalt me nog goed. Hij staat met dit weer netjes onder de carport maar als het droog is rijd ik er mee. Dat ding start altijd ook als ie meer dan een week in de kou heeft gestaan. Ben er nog steeds heel content mee en kan niet wachten er aan te beginnen. Maar ja eerst de andere klaar en dan zien we wel verder. Als je in de buurt bent kom een keer een bakkie leut halen zou ik zeggen Groet Branko