|
||||
|
||||
Inbouwen speakers
Aangezien in me auto geen speakers in de deuren zitten wil er graag in zetten.
Moet voor het inbouwen van de speakers het deurpaneel verwijderd worden? Of krijg je de speakers zo door de opening heen?
|
|||
|
|||
Heb je die rooster er af dan?
Je moet de deurpaneel er af halen om ze te monteren.
|
||||
|
||||
Het rooster kun je eraf halen. Maar weet niet of door gat de speakers heen gaat.
|
||||
|
||||
je moet sowieso de deurpanelen afhalen
- voor de bekabeling - voor de boxen ook |
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens! Die rooster kun je er afhalen maar beter van niet (breken meestal).
|
|||
|
|||
ik zou eerst eens dat rooster weg halen en dan eens het schuim erachter in snijden. Dan eens hengelen in je deur of je een kabel vind. bij veel auto's ligt de voorbereiding voor boxen er al.
|
|
||||
|
||||
Ja bij ligt er ook al als het goed is. Heb net eens even gekeken.
Koop voor de zekerheid kabel. Zou het niet zijn kan ik er meteen een trekken.
|
|||
|
|||
kan het zijn dat als er geen boxen origineel in zaten dat je je rooster ook moet vervangen want ik denk dat die gaatjes in dat rooster dan niet door geperforeerd zijn heb dat toch zo gezien bij mijn golf in het agter paneel.
of heb ik het mis? want ik zou graag boxen inbouwen in mijn agter paneel van een 2 deurs. en wat kabels betreft ik denk niet dat er al kabels liggen ander zouden die toch ook uit komen aan de agterkant van de radio, dus als je daar geen kabels hebt denk ik niet dat er kabels voorzien zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
de voorbereiding wat jij bedoeld is in auto's na 92 alleen als je origineel boxen hebt in je deurpanelen zijn ze voorzien anders altijd zelf kabels voorzien |
|
||||
|
||||
Quote:
als je bedoelt in je koffer is er altijd kabels voorzien voor je boxen tenzij iemand ze verplaatst heeft achter de bekleding of is er met je kabels geknipt die rooster wat jij bedoelt is gewoon ter bescherming van de boxen dus je hoeft niets te perforeren |
|
|||
|
|||
hij heeft het over een golf 4 als ik het goed heb. Lijkt me sterk dat daar geen kabels voorzien zijn voor boxen.
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij ook sterk! Maar zou zo maar kunnen.
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt als hij een golf 4 heeft zijn ze daar want wordt standaard getrokken tot in de deur en normaal gezien zelfs standaard boxen geplaatst wat kan is natuurlijk niet de originele deur (ongevalletje) of weet ik wat |
|
|||
|
|||
standaard liggen er geen draden, dus die zul je moeten trekken.
het deurpaneel moet eraf om de speakers te monteren. als je geen standaard speakers gebruikt zul je een opvulring moeten gebruiken, omdat anders het geluid achter je deurpaneel verdwijnt. als je wel standaard speakers gebruikt zul je ook tweeters moeten monteren. |
|
|||
|
|||
mike kom anders eens langs deze dagen dan fixen we dat effe.... samen met daimy... dan hebben we wat te hobbyen
|
|
||||
|
||||
Moeten die opvulringen erin komen?
Er hebben bij mij volgens mij al andere speakers ingezeten want er liggen andere kabels dus neem aan dat er al vulringen opzitten. Moet even kijken wanneer ik tijd heb:P Heb het nogal druk!
|
|||
|
|||
Quote:
het is inderdaad een golf 4 maar het is niet in de deur het is een 2 deurs en bij de agterbank zijn er geen boxen of ze zijn niet aangesloten moet er nog eens naar kijken maar zijn daar dan wel kabels voor voorzien of niet want aan de agter zijde van de radio zitten geen kabels meer ten zij ze ingewerk zijn in de kabelboom zal dat eens nazien |
|
||||
|
||||
Quote:
dan bedoelt hij de achterpaneel van een 3 deurs daar zijn op een standaard golf geen kabels voorzien dat wil zeggen dat hij ze zelf moet voorzien |
|
|||
|
|||
Panelen moeten er idd vanaf.
Zowel voor als achter. Dit voor én de kabels, én de montage van de speakers, Tevens zit er een "rubber" tussen het paneel en de speaker welke je er nooit-van-z'n-leven normaal tussenkrijgt, zonder de panelen te verwijderen. Suc-6!!
|
||||
|
||||
De speakers zitten erin Had gedacht dat het meer werk was.
Ben er een heel middag me bezig geweest.