|
||||
|
||||
MAC JAPPIE DAILY PROJECTEN
Nou op aandringen van Bas(Oakgreen20VT)toch maar ff een topicje aan gemaakt
Zoals sommigen van jullie wel weten is laatst de blauwe Golf 1 Diesel in de BINGO gegaan, en ja daar moest natuurlijk ook weer wat anders voor in plaats komen Dus dagen, weken lang zoeken op forum's en marktplaats toch een mooie nette Golf 2 uit 1985 weten te krijgen Dus een nieuw project is geboren Zat al een schroefsetje onder Vol leder interieur 15 Inch staal verbreed 8j en 8,5j Dus dat hoef ik niet meer aanteschaffen Plannen met deze Dailydriver zijn DIKKE TDI er in 110 pk uit een Ibiza Motorcode( AFN) en nog wat kleine dingetjes Nou hier een paar foto's genoeg gel...... Gr Siep Last edited by siepgti1978 : 13-10-2010 at 17:52. |
|
||||
|
||||
Hier de foto,s
FF snel op vrijdagavond het torretje er uit gehaald Er volgen binnenkort meer foto,s Gr Siep |
|
|||
|
|||
die spoiler ....MEGA
Mooi project Mac Jappie |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Alberto we gaan er weer wat moois van maken En die spoilen VETTE SHIT een echte Hella jonguuuuu Gr Siep |
|
|||
|
|||
Quote:
Leipe shit ouwe . zal vast goed komen met deze |
|
||||
|
||||
haha eindelijk kerel, dit wordt weer een toppertje
|
|
||||
|
||||
Keurig Siep.
Ziet er heel behoorlijk uit zo op de foto's !!! Gaat dit weer net zo'n "high-speed" project worden als die blauwe einser ?? Gr Fred
|
|||
|
|||
ik wil ook een 85er diesellllllllllllllllllllllllllllllll
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je in Hallum komen wonen, daar rijden ze bij bulten haha |
|
||||
|
||||
mooi project,deze auto is volgens mij van johs geweest?
|
|||
|
|||
da's een bekende auto is van een maatje van me geweest!
plannen klinken goed, dit gaat een leuke daily worden
|
|||
|
|||
Quote:
staat er nog een leuk huisje te koop met een nog leuker hokje erbij dan?! ik ben al druk om me heen aant kijken om een mooie 85er 2 maar het zijn allemaal van die geinporteerde dingen met rare kentekens lelijkkkk |
|
||||
|
||||
Quote:
Krijg nu wat ..... ik loop bij mij de garage in en wat staat daar .... een 85er diesel on-topic, succes met het project ik ga hem volgen
|
||||
|
||||
nou daily hem kennede wordt het wel iets meer dan een daily
als hij eenmaal af is doet die weer niets onder dan de golf 1 GTI denk ik!! succes kerel!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Fred Ja dit word weer een high-speed project Ben al druk foto,s aan het uplouden Dus foto,s komen er aan Gr Siep |
|
||||
|
||||
En iedereen bedankt voor de leuke reacties
Wij doen hier allemaal ons best om weer wat leuke autotjes te bouwen En ja ik weet het, het loopt ook altijd uit de hand Maar dat zien jullie wel terug op de foto,s hahah Deze auto heb ik gekocht in Vijfhuizen (haarlem) Maar hoe hij ook alweer hete |
|
||||
|
||||
Hier een foto van interieur
|
|
||||
|
||||
En ja toen ik op de bewuste vrijdagavond de motor er uit heb getrokken,kon ik het natuurlijk niet laten om ff wat schuur papier te pakken en nog ff te gaan schuren
Dus Zaterdag ochtend vroeg weer naar de zaak gegaan en schuren als een gek Snel de spuitcabine in,inplakken en afnemen En toen maar ff in de Etc primer gezet, vervolgens in spuitplamuurprimer en jaaaa toch ook gelijk afgelakt RAL 1001 mexico beige Is dus niet de orginele beige kleur deze tint vond ik mooier! En de buitenkant word ook nog gedaan! maar wil eerst motor er in hebben en naar de RDW,en dan eerst rijden! Resultaat mocht er wezen............................................. ........... Hoop dat jullie het wat vinden! Last edited by siepgti1978 : 13-10-2010 at 20:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het huis naast mij staat te koop Zit een hok met grote carpoort bij ! en is niet heel duur ISt wat Ron |