|
||||
|
||||
Meller
Hallo mede VW-gekken,
sommige kennen mij misschien wel van vw-forum.. Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Melvin uit Purmerend, ik werk bij een autobedrijf als verkoper. Ik heb sinds januari 2010 een VW Jetta MKll Coupé uit 1988 Planning: - Achterschade repareren (Linkerachterscherm lichte roest) - Ander front (Westmoreland of Rallye) - Ander interieur (Leder interieur of Rallye interieur of Porsche interieur) - Kentekenuitsparing laten cleanen ( nieuwe bumpers incl. chroom biezen aanwezig) - Motorswap (komt veel later pas, maar wel in de planning VR6 denk ik :E) Gedaan aan/met de auto: - Nieuw voorraam met groene zonneband - Oud type grill - Trekhaak verwijderd - 13" Smoor zomervelgen 7J+8J - 15" BBS RM 012 6,5J (opknapset) - Wolfsburg mattenset - USA Platefiller + USA plate achter - Compleet rode achterlichten (origineel gespoten) - USA Module knipperlichten - Open-Air vouwdak ! - Bumpers met chroom biezen (nog spuiten/cleanen etc.) genoeg geluld, foto's !! Den ouden tijd: Verbreed staal ? een beetje maar (9J+10J): Nu: Dat was het voor nu, reacties uiteraard welkom !! Ltr, Meller !! Last edited by Beetlefreak : 27-07-2010 at 21:44. |
|
||||
|
||||
Welkom!
Hele mooie Jetta! Alleen de foto's mochten wel iets kleiner
|
||||
|
||||
Welkom!
Dat verbreed staal op de eerste paar pics vind ik echt geen porum.. Nieuwe wielen staan hem daarentegen veel beter Je foto's zijn inderdaad redelijk groot btw
|
|||
|
|||
als ik het goed heb komt die uit sittard zou dat kunne ?
|
||||
|
||||
Welkom! Graag de normale foto's ff gebruiken van mijnalbum
|
||||
|
||||
Ik wist niet hoe de foto's verkleint moesten worden, maar ze zijn al kleiner ?!?
@Jetta-GTI-16V: Komt inderdaad uit Sittard !! bekende van jou ? is inmiddels wel wat veranderd sindsdien.. Maargoed, de Smoor velgen worden vrijdagavond opgehaald.. komen weer steelies voor terug.. |
|
|||
|
|||
Quote:
nee geen bekende maar heb uhm weel eens zien rijden en hij stond toen te koop op marktplaats
|
|||
|
|||
welkom hier en misschien ben ik een van de weinigen maar dat verbreed staal vind ik zoooooooooo gaaf man en 10j achter echt super dik man
ik zoek zelf nog 17 inch staal 5x112 om te verbreden btw |
|
||||
|
||||
gister de nieuwe stalen velgen gemonteerd !
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit zo.
|
||||
|
||||
Zo.. maar eens uit het stof trekken..
ik heb niet stil gezeten, maar ben wat actiever op vwforum geweest.. de auto ziet er nu zo uit.. De motor wordt eerdaags vervangen door een 2.8VR6 dis.. ben alleen nog op zoek naar een complete kabelboom van een golf/jetta nieuw type '91 van koplamp tot achterlicht.. |
|
||||
|
||||
Jetta VR6 = NICE...!
|
||||
|
||||
Thx !
hier nog een foto van de wagen op MIVW. incl. open-air en recaro's Last edited by Tjaap : 08-01-2012 at 13:10. |
|
||||
|
||||
Geweldig dak erin zeg.. zelf erin laten zetten. Van welk merk is dat dak?
Ik hoor het graag.
|
||||
|
||||
Hoi Pim, dak heb ik er zelf in gezet. is een Renault Twingo dak. rijden wel meer Golfjes 2 mee rond. alleen een Jetta is net ff anders ivm het dak wat 20cm korter is
Gaatje zagen: en klaar: en nog een leuke foto gemaakt bij MIVW |
|
||||
|
||||
Mooi ding Melvin!
Werd zelf ook een beetje moe van vwforum.... Dit is net een tikkie volwassener hiervind ik.
|
|||
|
|||
gaaf ding zo
|
|
||||
|
||||
very nice!
|
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een hele knappe Jetta !!!
|
||||
|
||||
erg gaaf zo!