|
||||
|
||||
Meller
Hallo mede VW-gekken,
sommige kennen mij misschien wel van vw-forum.. Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Melvin uit Purmerend, ik werk bij een autobedrijf als verkoper. Ik heb sinds januari 2010 een VW Jetta MKll Coupé uit 1988 Planning: - Achterschade repareren (Linkerachterscherm lichte roest) - Ander front (Westmoreland of Rallye) - Ander interieur (Leder interieur of Rallye interieur of Porsche interieur) - Kentekenuitsparing laten cleanen ( nieuwe bumpers incl. chroom biezen aanwezig) - Motorswap (komt veel later pas, maar wel in de planning VR6 denk ik :E) Gedaan aan/met de auto: - Nieuw voorraam met groene zonneband - Oud type grill - Trekhaak verwijderd - 13" Smoor zomervelgen 7J+8J - 15" BBS RM 012 6,5J (opknapset) - Wolfsburg mattenset - USA Platefiller + USA plate achter - Compleet rode achterlichten (origineel gespoten) - USA Module knipperlichten - Open-Air vouwdak ! - Bumpers met chroom biezen (nog spuiten/cleanen etc.) genoeg geluld, foto's !! Den ouden tijd: Verbreed staal ? een beetje maar (9J+10J): Nu: Dat was het voor nu, reacties uiteraard welkom !! Ltr, Meller !! Last edited by Beetlefreak : 27-07-2010 at 21:44. |
|
||||
|
||||
Welkom!
Hele mooie Jetta! Alleen de foto's mochten wel iets kleiner
|
||||
|
||||
Welkom!
Dat verbreed staal op de eerste paar pics vind ik echt geen porum.. Nieuwe wielen staan hem daarentegen veel beter Je foto's zijn inderdaad redelijk groot btw
|
|||
|
|||
als ik het goed heb komt die uit sittard zou dat kunne ?
|
||||
|
||||
Welkom! Graag de normale foto's ff gebruiken van mijnalbum
|
||||
|
||||
Ik wist niet hoe de foto's verkleint moesten worden, maar ze zijn al kleiner ?!?
@Jetta-GTI-16V: Komt inderdaad uit Sittard !! bekende van jou ? is inmiddels wel wat veranderd sindsdien.. Maargoed, de Smoor velgen worden vrijdagavond opgehaald.. komen weer steelies voor terug.. |
|
|||
|
|||
Quote:
nee geen bekende maar heb uhm weel eens zien rijden en hij stond toen te koop op marktplaats
|
|||
|