|
View Poll Results: Ga jij naar ACR | |||
Ja. | 7 | 41.18% | |
Nee. | 6 | 35.29% | |
Nee, ga naar andere meeting. | 2 | 11.76% | |
Weet (nog) niet. | 2 | 11.76% | |
Voters: 17. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
14-08: Aircooled Revival
De tweede Aircooled Revival, te Haarlem, wordt op 14 augustus 2005 gehouden, in plaats van de 21ste!!!!!
Dit in verband met SPA!!!!!!!! waar ook wij naar toe gaan!!!!!! |
|
||||
|
||||
waar vind deze plaats als ik vragen mag?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Was vorig jaar errrrrg gezellig, dus dikke kans dat ik wel weer ff kom kijken!
|
|||
|
|||
hmmm,het valt samen met de DAS Drag Day in Bitburg
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt! En dus zoals het nu staat met onze vakantie! Wordt dan toch Drag Day, Spa is een weekje later idd. Blijven we mooi hangen, helaas voor de revival. Pix van vorig jaar zagen er gezellig uit! Misschien volgend jaar
|
||||
|
||||
Voor de twijfelaars!!!
Mocht je nog twijfelen of je komt check ff de site Toegang is gratis!!!!
Quote:
|
|
||||
|
||||
Aircooled Revival
14 augustus aircooled revival te Haarlem, zelfde locatie als vorig jaar!!!!
Toegang gratis!!!!!!! http://www.naturalborncruisers.org/acr/ |
|
||||
|
||||
Vorig jaar lag ik in het ziekenhuis, maar nu kom ik zeker!
|
|
||||
|
||||
Ga juist daarna die richting op en dan naar Frankrijk!
|
|
||||
|
||||
Uiteraard zijn we van de partij, was vorig jaar ook zeer geslaagd!
|
||||
|
||||
tuurlijk ben al druk met voorbereiding, kreeg vorige week vergunning binnen dus het mag weer dit jaar.
|
|
|||
|
|||
erg ver !
|
|
||||
|
||||
Ver? Valt toch wel mee?
|
|
||||
|
||||
hallo allemaal,
na het gezellige succes van verlede jaar, ook dit jaar weer een meeting in Haarlem Aircooled Revival Haarlem 14 Augustus het begint om half 11 tot een uur of 4 of half 5. Er zijn ook dit jaar weer leuke prijzen te winnen. met als speciale prijs .best in Style. Dit jaar "Rock & Roll Style" De toegang is natuurlijk gratis Er is ook een springkussen en andere bezigheden voor de Kids. En je kan natuurlijk een natje en droogje consumeren. :lol: laat het even weten als je ook komt, het wordt een gezellige dag. Het Natural Born Cruisers Team. locatie Perkeerterrein van De kennemer Ijsbaan langs de Randweg. Meer info www. Natural Born Cruisers.org
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com Last edited by Jasper Ovaal : 27-07-2005 at 16:06. |
|
||||
|
||||
Ik spring wel ff langs denk!
|
||||
|
||||
als de meet drukker wordt dit jaar en er genoeg annimo voor is mischien volgendjaar een weekeind meeting in spaarnwoude lekker camperen en drinken
|
|
||||
|
||||
I am in. I am also thinking to join for Spa?
gr Tzar aka Dusan
|
||||
|
||||
ik ben er
|
||||
|
||||
ook ik kom airtime rijd waarschijnlijk mee we komen met volle spijl naar haarlem
hanzzzz