|
|||
|
|||
Gezocht: lief vriendje!
Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een vriendje..
ik weet dat dit geen datingsite is maar wie niet waagt wie niet wint.. :P ik zoek een vriendje die net als ik van de betere Duitse merken houdt.. Zodat ik geen discussies hoef te voeren over volkswagens en toyota's.. :S en welk merk dan beter is wat dat moge duidelijk wezen ik ben zelf 22.. Woonachtig in omgeving Zwolle.. En trotse eigenaresse van een 86C.. uhm njah vragen of reacties.. Pm of hier.. :P groetjes lisanne! |
|
||||
|
||||
Ik vind het origineel om het zo te doen! Succes Lisanne!
|
|
||||
|
||||
als nou alleen de lieve en/of vrijgezelle mensen hier reageren
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Haha! Hallo allen! Zal vanaaf een foto van mij en een foto van mijn auto plaatsen.. ik ben vrijgezel uiteraard.. Die site?? Heel oud wist niet eens meer dat ik hen had..
Er mag uiteraard gemaild worden maar wel door lieve en/of vrijgezelle mannen.. mijn hyves is www.ljoska.Hyves.nl dus voeg me toe.. Daar staan veel foto's.. kusjes! |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar Car cafe,
hij stond bij onderdelen gezocht...das is ook zo banaal Suc6 met je zoektocht,getuigt toch van enig lef |
|
|||
|
|||
Kzoek geen hond! Dan komt mijn auto onder t haar te zitten en iemand die luistert is niet leuk! Weerstand bieden is veel leuker!!
Vrijgezel en lief is wel handig hè.., |
|
||||
|
||||
de polo iniedergeval
|
|||
|
|||
Ze is nu al wat aangepast dat was toen ik haar net had..
|
|
|||
|
|||
Ik had trouwens wel wat meer serieuzere en volwassen mensen op dit forum verwacht..
|
|
||||
|
||||
Ja mensen ze heeft gelijk,doe eens een pb oid waarom niet
(wel eerlijk en serieus svp) ken maar weinig dames die dit zouden durven en ook nog van het merk vw houden... |
|
|||
|
|||
Thnx.. Mjah kzoek wel verder in de kroeg.. Naar sukkels die niet van auto's houden..
T leek me leuk om contact te hebben met iemand die iig van hetzelfde merk houdt.. Aangezien ik al een aantal relaties heb verprutst omdat ik meer om mijn auto geef en t hobbyen daarmee.. Mjah bedankt voor de reacties ik hou het bij mijn auto en de kroeg.. Groeten.. |
|
||||
|
||||
Ik ben vrijgezel.
Maar ik ben pas 20 (verjaar pas in december). Weet niet wat je leeftijdsvoorkeuren zijn. En ik woon in België dus dat is wellicht ook nadelig (accenten en afstand). Je hebt wel goeie smaak qua auto's. Heb zelf ook een Polo 86C. Nog een beetje een Slow Work in Progress maar goed.
|
||||
|
||||
nou nou... snel uit het veld geslagen, na een halve dag...
de meeste zijn druk voor worthersee of zijn daar juist. Misschien moet je daar eens zoeken of naar volksdub gaan. Ik ben al gezegend met 3 liefdes.. een prachtige vrouw en twee prachtige kinderen...
|
||||
|
||||
IK heb even de bezem er doorheen gehaald,kom op mannen via pb graag!
|
|
|||
|
|||
Eindelijk een leuke reactie en dan woon je zo ver weg..
toffe auto! En ach dat t niet snel gaat.. Dat hoeft toch ook niet het is juist de hobby toch en daar gaat veel tijd inzitten.. bij mij gaat dat net zo.. En ik probeer alles zelf te doen.. Ik ben nu een setje 15 inch borbet t aan het opknappen.. En dat gaat redelijk.. de sideskirts zijn vandaag gespoten en komen er ook zsm onder.. het wordt wel wat.. hebben jullie ook Hyves/msn in België want t lijkt me leuk om contact te houden.. Groetjes! |
|
||||
|
||||
Quote:
klinkt bekend |
|
|||
|
|||
Tjah helaas wel mannen snappen het niet zo goed dat er ook vrouwen zijn die auto's leuk vinden..
|
|
||||
|
||||
Ik snap dat heeel goed hoor leuke hobby
|
|
||||
|
||||
vrouwen die van auto's houden , altijd veel bonuspunten!