|
||||
|
||||
naam veranderen
ik zit al een tijdje te kijken waar ik mn naam kan veranderen, nu kan het zo zijn dat het nieuwjaarsdag is en ik nog te waus ben maar kan het echt niet vinden. kan iemand me hierbij helpen.
groetjes
|
||||
|
||||
Dat kan je zelf niet doen.
Moet je even een moderator heel lief vragen.
|
||||
|
||||
Roept u maar
|
||||
|
||||
aha toen ik me hier registreerde wilde ik mn naam die ik op elk forum wel heb doen maar dat kon niet ivm 1 of andere error, gaarne zou ik Icey weer willen zien :p
alvast bedankt
|
||||
|
||||
denk dat je hem ooit wel geregistreerd hebt, want ik kan er zo niet bij omdat er al een user is die Icey heet. Ik zal Marc er even naar laten kijken, als bijv. de IP's overeen komen zal het wel goed komen.
|
||||
|
||||
harstikke bedankt
|
||||
|
||||
Je had je idd al onder Icey geregistreerd. Ik heb dat account verwijderd, en bij je gebruikelijke account de naam gewijzigd.
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook graag mijn nickname laten veranderen
heb nu een kever ipv een golf 2 dusja ... graag 64_be ipv retromk2 , kan dat?? ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Alsjeblieft! |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed bezig! LOL |
|
|||
|
|||
eh, enkel '64_be' hé, had beter direct de aanhalingstekens gezet ;-)
|
|
||||
|
||||
hahaha, ik ben mijn naam ook schijtbeu!!!
maak hier maar -Jens!- van
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
thanx marcski, was thans geslaagde grap, maar zag het niet zitten om met die naam te blijven zitten ;-)
|
|
||||
|
||||
nee, toch niet?
@Jens, hoe wil je het precies hebben? |
|
||||
|
||||
mijn groten dank
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 26-12-2005 at 16:59. |
|
||||
|
||||
done
|
|
||||
|
||||
Als we dan toch bezig zijn;
De naam 'Dieselinide' heb ik al een tijdje achter me gelaten, alleen op Volksforum dus hoog tijd om hier ook over te gaan. Dus graag mijn naam omzetten naar; Thomas Alvast bedankt, Thomas
|
||||
|
||||
binnenkort kennen we hier niemand meer terug als ze allemaal van naam gaan veranderen
|
||||
|
||||
Quote:
Idd dat was ook meteen wat ik dacht.... nu maar hopen dat ze niet van avatar veranderen.... want dan is het einde zoek
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, Thomas is al bezet |