|
||||
|
||||
RH adapters 5x100(auto)-->5x112(velg)
Beste,
Zoals de titel al spreekt zoek ik 4x RH adapters 5x100 naar 5x112 van 15mm. Heb eventueel te ruil 2x adapters 5x110(auto) naar 5x112(velg) van 20mm en nog 2x setje springbouten. dus complete set. |
|
||||
|
||||
Hoi,
ik heb wel een set 20mm en 25mm liggen (5x100 naar 5x112) van RH. Volgens mij is 20mm het smalste wat RH heeft..ipv 15mm?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
15 bestaat niet bij rh 20 is het smalste naar 5x100
|
||||
|
||||
Quote:
ok dat wist ik niet. in mijn rh velgen zit een uitsparing waar de adapter precies invalt dus ik weet niet of andere adapters daar dan ook in passen? anders hoeven het niet persee RH adapters te zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ga morgen de wielen passen en dan weet ik hoeveel mm ik nodig heb dus als ik 20 en 25mm nodig heb dan zal ik contact met je opnemen. |
|
||||
|
||||
Quote:
RH en artec hebben een eigen systeem, andere adapters kunnen er dus niet op naar mijn weten. Hoorde het toevalig van richard, heb zelf namelijk ook deze adapters. |
|
||||
|
||||
mathijs heeft gelijk.. rh en artec hebben aparte adapters ( deze centreren op de flens in je velg ipv op de naaf)
|
|||
|
|||
fk heeft ze van 15mm kosten rond de 140 euro per 4, in dld
|
|
||||
|
||||
Quote:
leuk maar heb je niks aan
|
||||
|
||||
Quote:
das minder, en misschien afdraaien zodat ze wel passen? |
|
||||
|
||||
omdat die niet centreren op de velg( rh/artec systeem) en een naaf hebben op de adapter..
|
||||
|
||||
Quote:
dat kan.. maar ga eerst maar eens passen dan moet je ook de boutjes aanpassen
|
||||
|
||||
Quote:
goed |
|
||||
|
||||
ik ben dus op zoek naar twee adapters van 15 mm en twee van 20mm die van 15mm is dan van een ander merk als rh! laat maar weten! groeten
|
|
||||
|
||||
zou die 2 van 15mm maken dmv 2 afgedraaide adapters.. ( kom ze geregeld tegen in 4x 20mm op ebay.de)
|
||||
|
||||
niemand 4x 20mm adapters van rh in de aanbieding?
|
|
||||
|
||||
twee adapters zijn binnen dus ben nog op zoek naar twee van 20mm iemand in de aanbieding?
|
|
||||
|
||||
die adapters die je binnen hebt gekregen zijn die van rh/artec? want had laatst iemand die spoorverbreders had geplaatst en daardoor ze niet goed onder de auto kreeg.
|
|||
|
|||
Heb nog een set van H&R liggen 15mm rondom.. Zie foto..
Misschien dat je ze niet eens nodig meer hebt, maar je weet maar nooit
|
||||
|
||||
en hoe wil je die op een RH velg monteren?