|
||||
|
||||
gj-x8rs
Hallo,
Ik ben Gert-Jan en kom me ook eens officieel voorstellen op dit forum, ik lees ondertussen al een paar jaar mee. Ik kom uit Doornspijk (dorpje op de noordwest Veluwe), ben 18 jaar en ik ben student elektrotechniek. Ik rij sinds ik me rijbewijs gehaald heb zelf in een Golf 2 met een 1.6 carburateur. (51kW 70 PK) Origineel is dit een MODA uitvoering, toen ik m kocht zaten er al een aantal GTI onderdelen op waaronder; grill, achterlichten, kofferklep spoiler, antenne en versnellingspook. Ondertussen heb ik zelf ook al aardig wat onderhoud aan de auto uitgevoerd, onder andere: Motorisch: Koppakking vervangen Kleppendeksel pakking vervangen Distributieriem + Spanrol vervangen Olie/Lucht/Brandstof filters vervangen Olie + Koelvloeistof ververst Middendemper vervangen Andere dynamo Thermostaat vervangen Remblokken+Remschijven voor vervangen Rotor en verdeler vervangen Overige aanpassingen: Zekeringenkast vervangen. Centrale deurvergrendeling Kofferbak verlichting Nieuwe koplampunits BBS velgen Achterruitwisser platgelegd Toerenteller in plaats van analoge klok Nieuwe radio met USB aansluiting Nieuwe speakers in dashboard Speakers in hoedenplank Auto uit laten lijnen 3de remlicht gemonteerd Deurrubbers vervangen Nieuwe kachelweerstand Raammechanisme bestuurdersdeur vervangen Helaas heeft deze auto wel aardig last van roest onder de dorpels, in de zomer zal ik deze gaan opknappen. Ook ga ik als het beter weer is de auto een keer goed poetsen. Verder zal ik niet veel meer gaan aanpassen, de auto voldoet al aardig aan m'n wensen. Misschien ooit nog een keer een schroefsetje eronder, voorlopig vind ik het mooi zat zo. Zo staat de Golf er nu bij: Last edited by gj-x8rs : 14-06-2010 at 21:17. |
|
||||
|
||||
is ie verhoogd ofzo?lijkt echt heel hoog te staan....
leuk wagentje,velgjes staan er knap onder.
|
||||
|
||||
Haha, dat heet gewoon "origineel". Zie je tegenwoordig nog maar weinig.