|
||||
|
||||
gj-x8rs
Hallo,
Ik ben Gert-Jan en kom me ook eens officieel voorstellen op dit forum, ik lees ondertussen al een paar jaar mee. Ik kom uit Doornspijk (dorpje op de noordwest Veluwe), ben 18 jaar en ik ben student elektrotechniek. Ik rij sinds ik me rijbewijs gehaald heb zelf in een Golf 2 met een 1.6 carburateur. (51kW 70 PK) Origineel is dit een MODA uitvoering, toen ik m kocht zaten er al een aantal GTI onderdelen op waaronder; grill, achterlichten, kofferklep spoiler, antenne en versnellingspook. Ondertussen heb ik zelf ook al aardig wat onderhoud aan de auto uitgevoerd, onder andere: Motorisch: Koppakking vervangen Kleppendeksel pakking vervangen Distributieriem + Spanrol vervangen Olie/Lucht/Brandstof filters vervangen Olie + Koelvloeistof ververst Middendemper vervangen Andere dynamo Thermostaat vervangen Remblokken+Remschijven voor vervangen Rotor en verdeler vervangen Overige aanpassingen: Zekeringenkast vervangen. Centrale deurvergrendeling Kofferbak verlichting Nieuwe koplampunits BBS velgen Achterruitwisser platgelegd Toerenteller in plaats van analoge klok Nieuwe radio met USB aansluiting Nieuwe speakers in dashboard Speakers in hoedenplank Auto uit laten lijnen 3de remlicht gemonteerd Deurrubbers vervangen Nieuwe kachelweerstand Raammechanisme bestuurdersdeur vervangen Helaas heeft deze auto wel aardig last van roest onder de dorpels, in de zomer zal ik deze gaan opknappen. Ook ga ik als het beter weer is de auto een keer goed poetsen. Verder zal ik niet veel meer gaan aanpassen, de auto voldoet al aardig aan m'n wensen. Misschien ooit nog een keer een schroefsetje eronder, voorlopig vind ik het mooi zat zo. Zo staat de Golf er nu bij: Last edited by gj-x8rs : 14-06-2010 at 21:17. |
|
||||
|
||||
is ie verhoogd ofzo?lijkt echt heel hoog te staan....
leuk wagentje,velgjes staan er knap onder.
|
||||
|
||||
Haha, dat heet gewoon "origineel". Zie je tegenwoordig nog maar weinig.
Welkom hier, leuk Golfje! Wel effe een topicje maken en de vorderingen bijhouden als je gaat opknappen in een paar maandjes hè.
|
||||
|
||||
Dit zijn inderdaad gewoon originele schokbrekers.
Als ik een keer een leuke aanbieding tegenkom zet ik er ook nog wel een schroefsetje onder. Ik heb er op dit moment geen 200-250 euro voor over. |
|
||||
|
||||
Gave golf!! Ziet er lekker netjes uit!
|
|
||||
|
||||
Welkom!! En hele nette Golf zeg!!
En wanneer je rijdt zonder verlaging ben je echt bijna uniek hier op het forum! Hahaha!!!! Have fun hier!!
|
||||
|
||||
Welkom,, Leuke golf!
|
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
Hey gooi die golf van je eens plat.. dan val je wat meer op in de buurt en ben je makkelijker te spotten :P
|
||||
|
||||
Kwam ik jou nou tegen aan het einde van de coragestraat ?? :P
|
|
|||
|
|||
welkom, net golfje!
Quote:
schroefsets zijn er al voor minder dan 200 euro
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit !
gj-x8rs, was dat nou van puch-forum of van scootextreme ken jou nog ergens van maar ben vergeten waarvan |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, dat was ik! Quote:
Ik zag laatst op marktplaats inderdaad een setje van €170 voorbij komen, maar dan moet ik m ook weer gaan uitlijnen wat me weer €50 kost. Er komt zeker nog een keer een schroefsetje onder alleen kost het me nu nog wat teveel. Quote:
Ja, klopt, ik zat veel op scootxteme, puchforum ook soms. Ik ben wel via het puchforum hier gekomen.
|
|||
|
|||
leuk ding alleen iet wat hoog maar voor de rest
|
||||
|
||||
welkom hier
|
||||
|
||||
Quote:
haha
|
|||
|
|||
hee die ken ik reed altijd in oldebroek rond,,,me zwager had bijna de zelfde ook moda ook xj 98 ,, alleen had ik daar g 60 bumpers opgezet leuke auto,,,zo idd ,,,schroefset,,
|
||||
|
||||
Welkom hier een leuke golf wees er zuinig op groeten
|
|
||||
|
||||
Dat is lang geleden!
Een mooie verlaging is de auto wel waard haha Mocht je interesse hebben in alleen veren, passend op de originele dempers, moet je eens kijken op http://www.verlagings-veren.nl , daar heb je ze voor 3 tientjes zo ongeveer En dan 60mm voren en achter, of achter iets minder. Ga je lager, zal het gaan aanlopen in de kasten voren. Tenminste, zo was 't bij de mijne toen haha.
|
|||
|
|||
Welkom! mooi golfje nog wel x verlagen
|