|
||||
|
||||
Passat GT 16v projectje
Past nét in de schuur: Plannen: -schroefset -toplagers vervangen -apk -dikke velgen -carbage run ermee doen Het interieur is echt één groot drama... schuifdak lekt, stoelen zijn verrot en smerig, alle knopjes van het dashboard zitten los en het ding stinkt naar iets wat ik nog nooit geroken heb Maar rijden doet ie goed |
|
|||
|
|||
zou de dubbele kat er ook even onder weg halen
|
|
||||
|
||||
Ja want dat ding rammelt nogal in de bochten
|
|
||||
|
||||
nou al een forumhoer die auto
hier heb je ook die topmoerverwijderdop nodig he
|
||||
|
||||
Ik weet het, maar die homemade dop werkt ook best aardig toch?
|
|
|||
|
|||
Is iets redelijk uniek die 16V denk ik, heb zelf een Sedan GT maar dan 8V.
nette plannen ermee, deze volg ik... Grtz |
|
||||
|
||||
Eerste aanpassingen zijn gedaan...
Linksvoor bolletje vervangen en 2 ambi pur dingen erin gestoken, om die enorme putlucht enigsinds kwijt zien te raken Van de week ga ik een schroefset bestellen en die gaat er zaterdag als het goed is onder Hoe zat dat nou precies met die schroefsets van een Passat en Golf 2/3, bussen overzetten weet ik, maar waren die poten nou ook nog veel korter? |
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je het gat waar de bout doorheen gaat onderaan iets groter uitboren. Volgens mij weet Domi daar het fijne wel van.
|
||||
|
||||
En ik heb de tank ook ff volgegooid, daar wordt je niet vrolijk van als je een Jetta 1 gewend bent
|
|
|||
|
|||
Quote:
voor is plug and play achter moet je idd de onderste gaten 2 mm groter maken en neem de tijd voor de achterste ...hele kofferbak mag leeg kwa plastiek |
|
||||
|
||||
Haha, dat dacht ik ook toen ik die Passat van Domi had gekocht. Die teller van de pomp bleef maar doorlopen en doorlopen.
|
|||
|
|||
?? huh wat??
|
|
||||
|
||||
Quote:
De euro- en liter-meter van de benzinepomp bleef met het tanken maar doorlopen en doorlopen. Was niks mis met de auto, alleen de tank was zo'n vreselijk bodemloze put vergeleken met de mk2's die ik daarvoor had gehad. Domi, nogmaals, haha, je hoeft je echt geen zorgen te maken dat ik niet tevreden was met de auto. Was er reuze blij mee, en heb er genoeg leuke dingen mee gedaan, en nog genoeg geld voor gevangen toen ie wegging.
|
|||
|
|||
Quote:
dat jij auto's verkoopt zonder benzine |
|
|||
|
|||
hahaha, Moest wel he, ding ging al voor zo weinig weg. En de laatste dag was het nog spannend he chris
Tja de passat,s hebben een 70L tank. Dus je staat er wel even. |
|
||||
|
||||
Zo, er zit nu ook een radio in
Micra is ook verkocht dus van de week schroefsetje bestellen, en hopelijk komt die er zaterdag onder |
|
||||
|
||||
Quote:
beter, moet helaas werken zaterdag anders had ik wel eff komen helpen. ps ga je nog naar vw-speed?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dit jaar helaas niet, ik ga scheuren op het Midland circuit Enne Misha, lok dat soort dingen maar in je eigen topic uit |
|
||||
|
||||
leuke passat,misschien het grijsrolplan van de vorige eigenaar nog uitvoeren?
|
||||
|
||||
Er waren al plannen om hem mat wit te rollen
Schroefset is trouwens besteld, wordt morgen verstuurd Last edited by Gertjan : 21-02-2010 at 19:46. |