|
||||
|
||||
27-02: Midwintermeeting Team VW-Speed.nl
Ja, hij komt er weer, hartje winter en hopelijk net als vorig jaar sneeuw, hagel, regen, wind en zonneschijn.
27 februari 2005 3e Midwintermeeting Team VW-Speed.nl Plaats: Lichtenvoorde, op (en in de loodsen ) het industrieterrein rond SKG ( www.skg-carstyling.nl voor de route ) Uiteraard met wederom een uitstekende (dè bekende van vorig jaar met sjoooooooooarma en beenham etc) catering, een nog groter overdekt gedeelte en de diverse stands zullen hieronder volgen, met enige zijn we nog in onderhandeling. 10-17 uur Entree : € 5,- voor auto met bestuurder en € 3,- p/p. Kinderen tot 12 jaar gratis Voor foto's van het vorige treffen (www.vw-speed.nl/midwinter8022004.htm):
VariTento Last edited by Tento : 08-01-2005 at 07:31. |
|
||||
|
||||
Ik was er vorig jaar ook, zal nu dus ook wel weer zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
was alles maar zo simpel in het leven :p
|
||||
|
||||
Dus u komt ook Tjaap ???
|
|
||||
|
||||
Wij zullen ons als Volksforum.com zeker vertegenwoordigen
|
||||
|
||||
ik kom ook gezellie effe buurten met een wagen of 5
|
||||
|
||||
vrees het niet, maar ga het wel proberen. Ben eigenlijk verhinderd die dag, maar misschien kan ik dat nog ff veranderen...
Was in ieder geval erg geslaagd de vorige keer!! |
|
|||
|
|||
nah tjaap dan moet ik ook maar komen met me nieuwe mk1 :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
up :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
need some info
Hi, i like to come to your meeting do i have to book in advance or just turn op that day,alsoo where near by is lichtenvoorde(big City like amsterdam or hilversome.....)cheers dirco
Quote:
|
|
||||
|
||||
It's nearby Doetinchem... if you don't know where that is, it's in the back corner of Holland nearby Enschede.
|
||||
|
||||
Some details:
http://www.skg-carstyling.nl/nw_mai...ntact_route.php Adress from the place is behind the url. You don't have to sign in. More questions, just ask
|
|||
|
|||
Thanks guy's i see u there
Cheers,Dirco |
|
||||
|
||||
Kan bijna niet wachten......heb wel weer zin kekregen in een meeting
|
||||
|
||||
fijn duidelijk kaartje Tento
hier ff een andere: en dan de kaart voor Lichtenvoorde zelf |
|
||||
|
||||
u sloopt het forum opper !
|
||||
|
||||
ja ik ziet ut...........sorry :o
|
|
||||
|
||||
we zullen er zijn zeker te weten
en oh ja tento had je voor de nieuwjaars receptie een vis tegen je raam gegooid. uhm ik wil wel eens uitleg over dit vreemde karper gelijkende afdrukje
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin: :biggrin: :biggrin: donders, idd, maar denk eerder zo'n prehistorisch geval uit een diepe zee :biggrin: :biggrin: