|
||||
|
||||
Alle opties golf 2
De lijst tot zover.
(foto's volgen nog) Audio en toebehoren: - Cassette opbergsysteem (Verlicht) - CD opbergsysteem (Verlicht en onverlicht) - Geluidsfading - Orginele VW radio (alpha, beta, gamma of delta) - Snelheidsafhankelijke volume regeling - Vw aktiv systeem (6 speakers), Interieur: - Armsteun (origineel of niet ) - Deelbare achterbank - Gordels achterpassagiers - Gordels in hoogte verstelbaar (3 en 5 deurs) - Hoofdsteunen achterbank - Hoogte verstelbare stoelen - Hout 'look' dashboard plakdelen - Hout 'look' pookknop - Interieurfilter - Interval voor ruitenwisser - Kinderzitje "Bobsi" - Kofferbak bekleding stof. - Lederen bekleding - Middenconsole met asbak en sigaretteaansteker - Ruitensproeiersysteem in de achterbak. - Skiluik/armsteun (jetta) - Stoelverwarming - Sportstoel "Recaro" - Sportstoel - Stoffen hemel - Sportstuur Leder - Velours/Hoogpolig tapijt - Verlichting handschoenenvak - Verlichting kofferruimte - Verstelbare hoofdsteunen - Zacht dash (meerdere kleurvarianten) Interieur electriek: - Airco - Alarm - Binnenverlichting met tijdvertrager (16v) - Centrale vergrendeling (op lucht) - Cruise control - Digifiz - Electrische koplampverstelling - Electrische ramen voor en achter - Electrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels - Elektrisch schuifdak - Koplampsproeiers - MFG - SSA (Start/Stop Automatic) - Stuurbekrachtiging - Toerenteller - Verbruiksmeter - Verlichtte spiegel in zonneklep - Voetverwarming voor de achterpassagiers Exterieur: - ABS - Achterklep spoiler - Andere buiten spiegels (bestuurderskant) - Blauwe ruiten (1988/1989 miljonairs uitvoering) - 3e remlicht - Dunne bumper met gelakte bovenkant (1988, model tour) - Electrische Antenne - Gelakte buitenspiegels - Gelakte dikke bumpers - Gelakte slotgreep - Getinte ruiten - G60 lijsten - Hella achterlichtunits - Mistlampen - Motorkap spoiler - Schijfremmen achterzijde - Schuifdak - Siglachrome ruiten (3 deurs) - Trekhaak - Verstralers - Verwarmde ruitensproeiers - Voorruit met zonneband (blauw of groen) - Warmte werend glas (groen) - Wielkastverbreders - Witte knipperlichten voor - Zijknipperlichten Overige: - Automaatbak - Gereedschapset - Nooddriehoek - Ruimtebesparend reservewiel - Verband trommel - Volwaardig reservewiel - 4 deurs
Last edited by Djinn_4fun : 10-05-2010 at 17:02. |
|
||||
|
||||
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 30-01-2010 at 10:31. |
|
||||
|
||||
Misschien heb je hier wat aan:
http://link.marktplaats.nl/311479285 Zoiets heb ik van mn Jetta gekocht, gewoon leuk om te hebben.
|
||||
|
||||
Zoiets heb ik wel al maar daar staan niet alle opties in.
Ik heb ooit ergens gelezen van voetverwarming voor de achterpassagiers enzo. Vandaar de optie lijst. Ik heb zelf al aardig wat opties op de golf zitten, maar kunnen er altijd meer zijn.
|
||||
|
||||
Ja ook dat heeft bestaan voor Golf 2. Behoorlijk zeldzaam.
Wat ook altijd wel leuk is, zijn zaken als airco, cruise control, elektronisch sperdiff, elektrisch schuifdak, elektrische ramen en spiegels, koplampsproeiers, enzovoort. Er is in ieder geval genoeg te krijgen...
|
||||
|
||||
die heeft inderdaad veel opties.
Ik weet ook: andere buiten spiegels (glas) stoffen hemel 3e remlicht siglachrome ruiten verlichtte spiegel in zonneklep luxe armsteun
|
||||
|
||||
Armsteun is nooit origineel geleverd op een Golf 2 voor zover ik weet.
|
||||
|
||||
kijk maar in mijn topic, is een middenarmsteun.
In us jetta modellen gebruikt.
|
||||
|
||||
Ik kriijg de mijne volgende week binnen als het meezit.
|
||||
|
||||
Niet te snel geloven wat ze erbij schrijven op Ebay.
Heb van iedereen gehoord die er eentje besteld hadden dat het china-meuk is die voor geen meter past. Als je er momenteel zo'n Kamei ding in hebt, ben ik wel geïnteresseerd overigens.
|
||||
|
||||
we gaan het zien.
Huidige steun is geen kamei. Paste ook niet lekker maar pas gemaakt.
Last edited by Djinn_4fun : 31-01-2010 at 19:00. |
|
||||
|
||||
't zijn er heel wat, ben nog steeds verbaast over de verwarmbare passagiersvloer.
we kunnen de lijst aanvullen, wat ik voor zover heb onderschept: Audio en toebehoren: -Orginele VW radio -Vw aktiv systeem (6 speakers), -geluidsfading -Cassette opbergsysteem -CD opbergsysteem Interieur: -lederen bedkleding, -Stoelverwarming -Hoogte verstelbare stoelen -Sportstoel "Recaro" -Sportstoel -Kinderzitje "Bobsi" -Stoffen hemel -Armsteun -Deelbare achterbank. -Skiluik/armsteun (jetta?) -Hout 'look' dashboard plakdelen -Hout 'look' pookknop Interieur electriek: -Airco -Electrische ramen voor en achter -Electrisch verstelbaren spiegels -Schuifdak -Elektrisch schuifdak -Koplampsproeiers -Stuurbekrachtiging -Sportlenkrad -Centrale vergrendeling -Alarm -Cruise control -Voetverwarming voor de achterpassagiers -Koplamp wiswas systeem -Electrische koplampverstelling -Verlichtte spiegel in zonneklep exterieur: -Anhängerkupplung -3e remlicht -Getinte ruiten -Voorruit met zonneband -siglachrome ruiten -andere buiten spiegels (glas) -Dunne bumper met gelakte bovenkant overig: gereedschapset Automaatbak
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 31-01-2010 at 22:00. |
|
||||
|
||||
Koplampwis/was systeem is er nooit geweest, net zo min als een alarmsysteem.
|
||||
|
||||
en ik mis het plakhout voor het dash. al weet ik niet of het een ori optie was destijds, maar het staat wel in een dealerfolder uit 95. (ja 95, dus ten tijde van de mk3, maar absoluut voor de mk2)
|
|||
|
|||
Quote:
ja hoor heb het hier liggen orgineel met 7 liter water tank er bij Quote:
is er ook geweest , is een lucht gelijder die onder je stoelen door gaat naar achteren toe voor lekker warme voetjes |
|
||||
|
||||
Zijn daar ook foto's van Alberto?
|
||||
|
||||
Quote:
oohh dan heb ik dat ook in de rallye,dacht al wat is dat zal vandaag wel een pictje maken. |
|
||||
|
||||
Passagiers verwarming of koplampsproeiers?
|
||||
|
||||
Quote:
passagiers verwarming. |