|
||||
|
||||
pk airride
Heeft iemand een idee tot hoeveel pk je kan gaan als je airride onder de auto hebt.
Last edited by welles0622 : 30-12-2009 at 20:28. |
|
||||
|
||||
Gewoon zoveel als je wil ..
|
||||
|
||||
Kan de airride set Dat aan als bv naar 400/500 pk gaat, aangezien je behoorlijk veel NM erbij krijgt.Ik kan namelijk niet echt auto's met 400 pk of meer vinden met airride.
Last edited by welles0622 : 30-12-2009 at 17:14. |
|
||||
|
||||
Moet je Bob van BSS ofzo maar is contacten via de site van BSS, hij heeft een r32 oid met air...
|
||||
|
||||
Quote:
ik ga straks ook met airride rijden en hopelijk rond die pk's.. waarom denk je dat het een probleem is? ken een delta hf intergrale met airride en ook een rs4 ( 450pk).. of je nu 200 of 400 pk hebt met airride, idee blijft hetzelfde
|
||||
|
||||
ja al gedaan maar wacht nog op antw
|
|
|||
|
|||
air ride en pk's heeft niet heel erg veel met elkaar te maken
Denk dat je je eerder zorgen moet maken om je koppeling, bak, aandrijfassen, draagarmen enz De air ride zorgt alleen voor het hoogte verschil en de demping/vering Ga je voor een hele goede wegligging voor bijv op de baan Dan zou ik eerder gaan voor een goede schroefset ga je wat met gewicht doen dan zou ik zeggen je hebt gelijk maar wat noem jij veel kwa Nm ?? 400 ? Dan zou een aardig getunde Diesel al goed in de buurt komen Een standaard TDi 110 pk heeft al 230 nm Als hij gechipt is zit hij al gauw op 300Nm
|
||||
|
||||
Quote:
mwah bagyard airride komt aardig in de buurt bij een goede schroefset..
|
||||
|
||||
Quote:
maar nogmaals, snap je vraag eigenlijks niet..
|
||||
|
||||
ik had zo de vraag omdat ik een r32 turbo in mijn corrado ga bouwen die z'n 400 pk gaat leveren. ik wil er ook airride onder hebben maar vroeg me zo af of dat het airride setje dat toevallig ook van bagyard dit wel aan zou kunnen vandaar.
|
|
||||
|
||||
jeroen leenders rijdt met zijn polo op airride en had er 450 pk mee toen maar da was geen genot om die te zien rijden hij gaat dit ook aan passen
het probleem is namelijk dat je lucht die in de ballen zit ergens heen wil achter als je hard op trekt dus dan gaat de lucht van links naar rechts krijg je een zwalk auto hij wou dit volgens mij oplossen door per schokbreker een klep er op tegaan zetten |
|
|||
|
|||
geen vreemde vraag, info winnen moet toch kunnen
|
|
|||
|
|||
air ride moet je altijd elke veer een eigen klep geven
anders krijg je inderdaad dit soort problemen Dit geld dus ook voor links en rechts
|
||||
|
||||
Quote:
de verhouding tussen pk's en airride.. info winnen geen probleem, maar de koppeling tussen vermogen en airride..( de lambo's rijden er ook mee om iets hoger te kunnen met inparkeren)
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat onder een auto van 1 a 2 miljoen euro wel een ander soort arride setje zit dan als onder de topic starter zijn corrado komt.
|
||||
|
||||
Ja dat soort auto's (BMW, Mercedes, Audi VW) daar zitten hele andere setjes onder Dat is vanaf fabriek dat kan je niet gaan vergelijken
|
|
||||
|
||||
En dat is wel een set met schokbreker veer en een luchtbalgje dus een hele andere set als BSS.
|
||||
|
||||
ik zal het anders formuleren.Ik ben niet bang dat het setje afbreekt of zoiets,waar ik bang voor ben is dat hij met het optrekken heel erg begint te zwabberen dus dat hij totaal geen wegligging meer heeft.
|
|
|||
|
|||
Je kunt maar tot 416,3 pk ermee hoor!
Nee geen probleem, als je kijkt in welke richting je vering werkt weet je zelf ook je antwoord wel Je zuigerstang en whatever hoeven geen dwarskrachten enzo op te vangen! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb het ook over bagyard.. das vergelijkbaar