![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heej Allemaal,
Bij deze zal ik me even voorstellen: Ik ben Rico en ben 19 jaar Kom uit Cothen(Utrecht) Men eerste auto was een Polo G40 ![]() Maar na een half jaar toch overgestapt naar een Golf 1 G60 16v ![]() ![]() ![]() Volgende dingen die ik eraan ga doen: -Plaatdelen bijwerken en opnieuw spuiten -Chrome grill en Bumpers -Olie verbruik Gr Rico |
|
||||
|
||||
![]() hee rico leuk ding ( ex van vanessa), zou de bumpers en grill echt zo houden ( geen chrome)
|
||||
|
||||
![]() Ja de ex auto van vanessa dat heb je goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom en super dikke golf1.Heb je ook foto's van de motorruimte
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zal morgen even kijken of ik wat foto's kan maken
Helaas nog wel wat werk aan het blok |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hele mooie Golf!!! Mag volgens mij nog wel een stukje zakken
![]()
|
||||
|
||||
![]() De foto's van de motor en nog wat andere:
![]() ![]() ![]() Nog een hoop dingen die aangepast en vastgemaakt moeten worden, zoals Accu en Filter die alleen maar vast zitten met een ty-rap.... ![]() ![]() ![]() Zaterdag weer verder met schoonmaken van de auto en kijken wat ik verder moet aanpassen nog om de motor op kenteken te zetten Last edited by Rico_90 : 17-09-2009 at 20:10. |
|
||||
|
||||
![]() stef v/d boogaart zijn oude 16v g60.. nice
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nice....na 10 jaar hoeft dat heus niet meer 'nice' te zijn... ![]() Leuk auto,goede kleur erop...maar ook nog zat te doen zie en lees ik... Zou als eerste verlagen... ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Daar ga ik nog voor zorgen
![]() alleen jammer dat de velgen net niet binnen de wielkasten val |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nice in de zin van het blokje bestaat nog.. is toch voor de oude garde( ja jij helemaal chris) een stukje van vroeger
|
||||
|
||||
![]() Als dat blokje al 10 jaar zo rond gaat vind ik dat het er nog goed uit ziet.Er zijn wel blokken bij die de helft zo oud zijn maar er al 20 ouder uit zien.
Succes met de plannen en dan is het een pracht auto. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Buitenkant van een motor zegt niks over de staat van een motor....daar doelde ik dus op. En zoals Rico al aangeeft,veel olieverbruik....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt het wel een vet apparaat, en een beetje olie verbruik voor een geblazen 16v die al 10 jaar ze werk doet vindt ik niet storend.
Mooi man, suc6 ermee Lars
|
|||
|
|||
![]() super dikke auto hoor.
|
|
||||
|
||||
![]() blokje gaat er binnen kort uit, en kwa olie verbruik; 1 liter op de 100km is toch niet normaal
![]() Ze had gezegd dat de motor in goede staat was....,niet dus en zo heb ik veel meer dingen gevonden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Word het blok gereviseerd of vervangen voor een andere?
|
||||
|
||||
![]() Het blok word gewoon gereviseerd en de motorruimte word ook meteen strak gemaakt en opnieuw gespoten.
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer een nieuwe auto erbij voor tijdelijk: Een ford fiesta
![]() Dus binnenkort gaat de golf grotendeels uit elkaar |
|
|||
|
|||
![]() hee rico
hij is echt netjes! jammer dat je nu al de boel uitelkaar moet halen. maar komt wel goed. met je ex is alles goed hoor bumpers worden binnekort gespoten. spreekje snel weer |