|
||||
|
||||
Golf I update. Jasper
Hoi mensen ik heb hem nu al 3 weken maar nu mogen jullie hem dan eindelijk aanschouwen, heb de Golf van Stijn gekocht, hieronder wat foto's van het nieuwe monster.
De planning. misschien voorkant wat lager, ander velgen. waarschijnlijk mat zwart spuiten, Alle ideeen om hem er fout uit te laten zien zijn welkom Deze stoelhoezen waren zo goed/fout TOp Hier de velgen van me oude golf2 die er waarschijnlijk onder komen, ik heb ook nog wel Porsche Cup3 velgen met adapters maar om die er nou onder te zetten?? dan zijn de velgen erg veel meer waard als de auto. En hier de achterkant van het monster, met trekhaak Stijn nog bedankt he, heb er al erg veel lol mee gehad. kei hard kinderen voor kinderen aan over de boulevard, idee van deze auto is hoe fouter hoe Goeier Alle foute ideeen zijn welkom. maar kom niet aan van ' maak van je VW teken een opel logo, dat is te fout
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com Last edited by Jasper Ovaal : 23-03-2005 at 19:08. |
|
||||
|
||||
striping vooral laten zitten, erg coool
je kan ook van die jaren 80 zonnewering dingen op je achterruit zetten, die horizontale kunstof lamellen dingen...... kan er ff niet opkomen hoe die dingen heten maar je weet wel wat ik bedoel |
|
||||
|
||||
deze Achterraam Lamellen kunstof
wel erg goed, maar deze golf word erg Low budget. misschien dat ik een keer een kapote ervan tegen kom met een paar lamellen eruit ofzo, en een beetje mos erop, dan zeker wel
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com Last edited by Jasper Ovaal : 08-11-2004 at 13:14. |
|
||||
|
||||
Hij is goed, Jasper!!!!
Striping laten zitten! Een een fietsendrager met foute fiets achterop zetten! |
|
||||
|
||||
kan de foto niet zien op m'n pc, maar je weet dus wat ik bedoel
een paar foute verstralers op de bumper is ook erg camp natuurlijk |
|
||||
|
||||
kijk de goede ideeen komen er aan, meeeeeeeeeer :p
|
||||
|
||||
ik vind die striping juist erg fout(lees:super)
matzwart is niet uniek... dan deed ik eerder primer rood of gebroken wit of combinatie.. stoelbekleding is ook erg gaaf!! vooral laten zitten!! suc6 |
|
||||
|
||||
Quote:
Zat ik ook aan te dneken, een mengelmoes van mat blauw met mat wit, dat het heel licht mat blauw word, ff kijken of dat gaat lukken.
|
||||
|
||||
pluche bekleding is wel erg fout (dashboard enzo)
|
||||
|
||||
Quote:
ook erg lekker, ff kijken hoe we dat met wat accebten kunne toepassen, :o de ideeen gaan lekekr , nu nog de tijd
|
|||
|
|||
en uhm 'oogwimpers' rond de koplampen
|
|
|||
|
|||
en gekleurde hoes over het stuur?
|
|
||||
|
||||
of doe een hoefijzer in je grill dat hadden ze tien jaar geleden ook allemaal ziet er ook echt niet uit. en op elke rommelmakrt liggen er wel.
|
|
||||
|
||||
Stuur hoes had ik wle in me handen maar ik kon niet kiezen tusen een tijger en zebra moetief, of zijn e rnog andere foutere hoezen??
Als het meezit heb ik nog van die wimpers van me kever ergens ligen, past dat makkelijk//? Hoefijzer komt er ook aan, vreinden van me hebben zo'n manage, dus kan er dnek ik nog wel een krijgen waar de stront inzit hoorde zo'n hoefijzer nou met de open knat naar boven of naar onder, zijn 2 theorien, opening omhoog Zo blijft het geluk eri, en valt het er niet uit Opening omlaag dan kan het geluk eruit en de auto zijn geluk meegeven. :p mensen bedankt voor het meedenken, hij gaat lekekr Hoe Fouter hoe Goeier !!
|
||||
|
||||
die lak mooi zo houden zeg ik!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
de "proud to be fout" mobiel
|
|||
|
|||
hahahah niks meer aan doen is absolute klasse zo!
En let op; ook deze modellen zijn over 5 - 10 jaar gezocht houd dat ff in je 8terhoofd...... Dus ik zou het altijd zo doen dat je 'm weer kunt terugbouwen maarje das de mening van een ouwe zeikerd.... Maar een beetje verlaging en velgjes (degene die je hebt liggen) kunnen geen kwaad.
|
||||
|
||||
gewoon knetterlaag dat ding! lekker schrapen met je carterpan!!
|
|
||||
|
||||
Alleen op z'n buik dat ding....verder is tie al geweldig fout :p
|