|
||||
|
||||
Daily MK3 VR6
Tijdje terug de Passat verkocht en gelijk op zoek gegaan naar een Golf 3 VR6. Valt nog best mee om een leuke te vinden.
Toevallig kwam er een nette gecleande '92'er te koop bij mij in het dorp welke ik al een jaartje of 8 ken. Deze kunnen kopen met een aantal gebreken. Het dakraampje functioneerde niet meer. De bestuurdersstoel was versleten. Daarnaast had een of andere grapjurk het zijscherm bewerkt met zijn voetzool waardoor er een lelijke deuk in zat. Inmiddels is de deuk weer gemaakt en zijn er nog een aantal dingetjes tevens opnieuw gespoten. Ik heb 2 nieuwe stoeltjes opgehaald in duitsland. En de dakraammotor is ook vervangen. In de tussentijd zijn we er nog mee naar Oostenrijk geweest. Achterdemper lek gereden op de terugweg, gelijk maar een nieuwe set eronder gedaan. Kon de set gelijk opnieuw afgesteld worden voor de nieuwe Porsche velgen. Enig nadeel dat nog is, is dat de motor wel een flinke bulk gelopen heeft en eigenlijk aan vervanging toe is. Maar gelukkig heb ik er een DIS-blok bijgekregen met kabelboom die ik waarschijnlijk ga reviseren. Wil er voor de rest niet al te veel meer aan doen. Het moet een daily blijven ofcourse (). Hier wat fototjes van het torretje; Aankoop, Na wat aanpassingen,
|
||||
|
||||
Mooi Erik
|
||||
|
||||
Mooie auto hoor,
|
||||
|
||||
Mooie ride!
Nieuwe velgen zien er goed uit, zag hem deze week staan
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zeker nette daily! Velgen staan hem echt goed.
Hoeveel inch zijn ze? 16 met platte banden ofniet? |
|
|||
|
|||
Ik dacht 17...
Maar netjes ouwe Belg. Toen je hem voor het eerst leit zien was ie al oké. Oké genoeg voor naast de Edition We spreken ons snel weer!
|
||||
|
||||
17" inderdaad. 7 en 9J met 185-35 en 195-40.
Bedankt voor de complimenten! En Bobby, jij ouder Huilander, hopelijk zien we ons op Vagfest volgende week. Voor minder doe ik het niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Poeh, ergens vorige week bij je huis. Kom wel es een keertje langs
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Gaaf Erik! Met name ook de wielen, die maken het af Misschien moet je er wel even een originele grill in planten.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mooie wagen Erik, maar dat wist je al
Je hebt hem achter nog omlaag gekregen zie ik
|
||||
|
||||
Quote:
Kom maar eens een bakkie doen als je in de buurt bent.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Staat er dik op zo Erik! Wielen staan erg dik! En de Recaro`s zijn über
|
|||
|
|||
Dikke mk3 Erik, de velgen staan hem heel goed !
|
|||
|
|||
Lijkt een hele mooie !
Vooral de wielen zijn erg geslaagd vind ik. |
|
||||
|
||||
Mooie kar, als ik nog eens een keer een VR6 heb moet die ook zo worden!
|
|
|||
|
|||
mooi ding
ligt voor redelijk plat,voor een daily dan.. de mijne ligt ongeveer hetzelfde,maar die heb ik niet als daily gelukkig.. maar leuk apparaat |
|
|||
|
|||
sjieke daily!
|