|
||||
|
||||
Het nieuwe GESPOT topic
Vandaag stond hij weer es bij mij om de hoek:
Ik blijf hem super vinden, user.. |
|
||||
|
||||
ga je niet laten zien wat jij daar in de straat had staan?
|
||||
|
||||
Neuh, zo boeiend is het niet... Een Jetta GT die bijna helemaal gestript is en een dof-rode jetta coupe met een kapot blok... Zal later wel pics posten
|
|
|||
|
|||
Ja plaats ook eens foto's van je eigen auto's. Je had toch een 16V?
|
||||
|
||||
De jetta GT is een 8v, maar die ligt dus praktisch helemaal uit elkaar... van de winter een kop-staart botsing gehad..
wel een passat 35i 2L 16v, maar die's niet zo boeiend en gaat binnenkort ook uit elkaar. Vandaag een 90-er coupe gekocht, die wordt dus uit alle onderdelen opgebouwd. op het moment niet veel te schowen dus ow ja, en dagelijks rij ik ff in een 91-er starsletje okee, okee... 3 pics hier; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4101 Last edited by Marcski : 29-07-2004 at 22:42. |
|
||||
|
||||
Ziet er idd wel gaaf uit!!!
|
||||
|
||||
Joh, die polo staat er practisch elke dag, en de foto die er daarvan gemaakt had was mislukt
|
|
||||
|
||||
Quote:
dank je marc, als je de foto van de andere kant had geschoten had ik wel ff tegen t raam getikt... Ik weet dat je in dat COA gebouw gehuisvest bent... maar heb je er nog nooit gezien... nog nooit iemand rond dat gebouw gespot uberhaupt Zie alleen maar allemaal vw-spul rondslingeren op de parkeerplaats. Heb er vorig jaar wel nog een jetta 1.5 aut. afgeleverd, aangebeld... maar werd niet opengedaan :frown: @ sjampus: als die polo nou echt je droom is... sparen en gewoon kopen!!!
|
||||
|
||||
Klopt, we hebben geen deurbel
en tsja, zovaak ga ik geen rondjes lopen om het huis de komende tijd zal ik wel op het achterterrein bezig zijn. Als je een keer het hek open ziet staan, loop ff naar binnen zou ik zeggen. |
|
||||
|
||||
Gespot:
Op de heen wag naar Das Drag Days, Bitburg kwam ik bij de Ketelbrug twee errug mooie wagentjes tegen. Geen id of het leden zijn, wel mooie wagens om te zien!
|
||||
|
||||
Hey, Dnnis ADHD?
|
|
||||
|
||||
Echt nie !
|
|
||||
|
||||
owkeej
|
|
||||
|
||||
wat is dat lelijk zo`n chrome kenteken omlijsting
|
|
||||
|
||||
iets te breed maar vind het wel staan bij die chromen raamlijsten
|
|
|||
|
|||
om deze topic maar weer eens wat leven in te blazen:
Vanmiddag rond een uur of 3 in noordhorn/zuidhorn. Corrado met iets dat leek op een Rocco grill. Dubbele koplampen (even groot) iig en met een lamellen grill over de volle breedte. Om de grill en geloof ook om de lampen chroomlijstjes. Durf niet te zeggen of het mooi was, daarvoor zag ik hem te kort. Apart iig wel. |
|
||||
|
||||
Ik word elke dag verwend
VA in zijn Kever of Bus , Flat4Freak in zijn Kever en op de weg naar huis een type 2 Bus geel/oranje en als laatste de ex van Stijn.
|
|||
|
|||
Zwarte golf 1, verlaagd, kenteken begint met KR-.. Staat altijd geparkeerd in Apeldoorn bij m'n ouders. Bekende? Want het is wel een superwagen!
|
||||
|
||||
Dat is de auto van Arno.
|
||||
|
||||
marc wat was dat kenteken van die gave polo 6N nou? pf-ps ofzo? iig. groene 6N op brock's op de moerdijk afgelopen maandag. leuk ding