|
||||
|
||||
Ooit spijt gehad van auto's die je verkocht hebt?
Ik wel, zijn er 3.
zucht
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mijn G40
En mijn kever Jan
|
|||
|
|||
mijn wolkengraue polo 2 coupe....
|
||||
|
||||
en maar ik ga hem terug kopen |
|
||||
|
||||
Geen last van, heb alleen een keer een Ascona C naar de sloop gebracht, dat vond ik jammer.
|
|
|||
|
|||
Mijn oude mkII vr6 op kenteken daar heb ik wel heel erg veel spijt van dat ik die toen weg heb moeten doen, maar ik had geld nodig voor mijn huis die ik toen gekocht had....
|
|
||||
|
||||
Sja, er zijn wel enkele waar ik spijt van heb, dat ik ze verkocht heb...
-'96 Opel Omega 2.5 V6 GL stationwagon (geen foto) -'90 Jetta GLi-16V -'94 Ford Taurus 3.0 V6 GL stationwagon Gr. Ed
|
||||
|
||||
Ik denk dat je bij die Ford wat uitleg verschuldigd bent
|
|
||||
|
||||
Hoebedoelu? Waarom ik zo stom ben geweest om hem weg te doen? Ingeruild op een (slechte) Passat Variant GT-VR6.... Was een machtig fijne wagen die Ford. En ik heb niks tegen Ford. Heb er meerdere gehad! :p
Gr. Ed
|
||||
|
||||
Quote:
Is die van jou geweest ? Hoe heb je dat met die wielen gedaan ?
|
||||
|
||||
Heb ook wel spyt van mn 74er
|
|
||||
|
||||
Quote:
yup, heb hem daarna omgekeurd naar originele kenteken en daar rijdt hij nu nog mee rond; naven omgeboord naar 5x110 (M12); omdat de nieuwe steek M12 is, valt het over de originele 5x112 M14 gaten en hoeven de schijven en trommels niet omgeboord te worden Last edited by Marcski : 14-07-2009 at 15:19. |
|
|||
|
|||
Mijn K70´s!
Maat van me is er nu lekker mee bezig, staat lager dan die vd Radikalbugz en heeft mooie Porsche wielen eronder! Had ik ook kunnen doen natuurlijk...... |
|
||||
|
||||
Seat Leon 1.8 20vt 4wd was een fijne auto,jammer dat ik meer kilometers voor mijn werk moest gaan maken,dan kan zo'n auto echt niet uit jammer genoeg
|
|
||||
|
||||
@misha 2x dezelfde auto die gemist wordt
|
|||
|
|||
Nog niet spijt gehad, mn 1ste wagentje gaat voorlopig nog niet weg !
|
||||
|
||||
de 20V audi cab, helemaal met dit mooie weer....maar als ik aan het einde van de maand nog her en der wat knaken over heb, heb ik daar terstond minder last van
|
|
||||
|
||||
mijn jetta 1.3
Last edited by erik_jetta : 15-07-2009 at 13:20. |
|
||||
|
||||