|
|||
|
|||
Mag Dicht Slotje Erop
Zijn Verkocht
Last edited by timbogolf1 : 26-07-2009 at 13:25. |
|
||||
|
||||
heb je zien rijden met de onderste in enschede maandag.
daar staan ze ook neem ik aan? |
|
|||
|
|||
Gronau 1 km over de grens
gr tim |
|
|||
|
|||
die 76er wat voor een motor zit er in?? vr gr stefan en alleen de rechterspartbord randen zijn beetje slecht?? voor de rest nergens rot??
|
|
|||
|
|||
heb je nog meer foto's van de 76er, en welke motor is het ? en wat voor verlaging zit eronder
groeten robin, je mag altijd pm'en |
|
|||
|
|||
in de 76 zit een 1.5 automaat een vriend van me heeft eventueel nog een 1600
met schakelbak voor 200 euro kwa roest durf ik zo niet te zeggen dat moet je komen kijken heb m net een week in een opwelling van een vriend gekocht ik dacht ik regel dat wel ff met die kleprubbers voor 100 euro maar was iets te enhausiast Als het een roestbak was ha die vriend me hem niet verkocht ik zeg niet dat ie roestloos is het is nl een 76 er maar volgenss mij valt het allemaal best mee er zit een chroefset van tec tuning onder geloof ik gr tim oh ja en er zit een gat in de uitlaat maar hij mag dus ook voor iets minder weg dan de vraagprijs maar mensen ik heb ff snelle rekensom gemaakt goede 1.5 automaat versnellingsbak 400 euro tec tuning chroefset 140 euro goede chromen voorbumper + roestige achterbumper 300 euro skai leren interieur 250 euro + de andere onderdelen brengt de auto ongeveer 1200 euro op dus je snapt dat ie niet voor belachelijk bedrag weggaat gr tim nogmaals lol eventueel op nieuwe ronal turbo velgen (tegen meerprijs) Oh ja in een koop mogen ze voor 2750 weg zonder skai int |
|
|||
|
|||
upje 1400 stuk
|
|
|||
|
|||
waarom de plotse prijsverhoging ?
heb je meer foto's van de 1976 golf ? |
|
|||
|
|||
hoezo 2750 was in een koop
maar de prijzen zijn verlaagd 1350 euro per stuk gr tim kom alsjeblieft kijken als je intresse hebt of bel even ben niet altijd online oh ja 1350 euro is een geen gezeur prijs (ik neem aan dat jullie begrijpen wat ik bedoel) natuurlijk vor info ben ik altijd altijd bereikbaar |
|
|||
|
|||
up nieuwe foto s en prijzen
|
|
|||
|
|||
inruil 78er gti project mogelijk met 20vt motor,
|
|
|||
|
|||
nee sorry geen inruil up
Mensen denk nou niet dat het niks is door de prijs ze moeten gewoon weg daarom zijn ze goedkoop |
|
|||
|
|||
Heeft iedereen economische crissis of zo
dat niemand golfjes voor weggeefprijzen wil kopen ZE ZIJN BELASTINGVRIJ HOOR EN DE VERZEKERING IS 69 EURO PER JAAR |
|
|||
|
|||
zo mag ie ook weg voor iets meer |
|
|||
|
|||
hoi wat kost ie met de ronal turbo wielen?
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
De 1982 is weg
De 76 er mag nu weg voor 1200 euro wat er aan moet gebeuren klepseals vervangen (want hij rookt) dorpels achter de voorste wielkasten moeten op de hoeken gelast worden motorruimte zit wat roest aan de binnenschermen uitlaat is lek voor meer info bellen 06-50499147 gr tim |
|
|||
|
|||
jij verkoopt die ronals en lenso op mp toch zelf?
|
|
||||
|
||||
@ volksforumcrew:
net gebeld en alle 2 zijn ze verkocht! dat geld ook voor de andere adv. van zijn gele 76er golf. groet frank
|
|||
|
|||
Hij mag dicht op een of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar
|