|
|||
|
|||
complete golf 2 gti 1.8 16v in onderdelen
hoi
heb dit weekend een blauw metallic golf 2 gti gekocht voor het motorblok en dergelijke. nu heb ik hem dit weekend gedemonteerd en verkoop ik alles in onderdelen. zou kijken of ik er morgen foto's bij krijg. iig een blauw interieur blauw metallic 2 deuren motorkap en achterklep dikke g60 bumpers blauw metallic gti gril met rood randje originele koplampen imitatie achterlichten dashboard compleet en nog veel meer onderdelen heb ook nog wel zooi polo g40 onderdelen liggen groeten Arjan |
|
|||
|
|||
is het toevallig een 2 deurs met dunne deurlijsten? heb dan wel belang bij die lijsten
hoor het wel, gr marco |
|
|||
|
|||
metallic blauw... toevallig stratos blauw?
|
|||
|
|||
Misschien handig om even de kleurcode hier te plaatsen....
Indien LA5Y (helios blauw mett) dan heb ik wel interesse in een voorscherm en motorkap. |
|
|||
|
|||
de kleurcode is ld5t heb foto geupload maar kreeg ze nog niet hier
groeten Arjan |
|
||||
|
||||
Waar liggen de onderdelen?
|
||||
|
||||
Prijzen erbij graag, anders gaat het richting archief!
|
|
||||
|
||||
vraagprijzen zijn voor elk onderdeel verplicht
|
|
|||
|
|||
ok sorry maar kan echt niet voor alles een prijs bedenken
onderdelen liggen in het mooie Velp bij arnhem bumpers samen 50 euro deuren 25 euro per stuk motorkap 25 euro achterklep 25 euro interieur 75 euro dashboard zonder cockpit 20 euro verlagingsset incl naven voor en schokdempers 125 euro grill met originele lampen 50 euro remverdeler 40 euro 4 stalen velgen 13 inch met goede banden 50 euro radiateur met koelfan 50 euro kachelunit 30 euro achterramen samen 30 euro schakelstang 40 euro achterlichten 40 euro en nog een zooitje klein spul groeten arjan |
|
|||
|
|||
Heb je de achterremklauw(en) nog???
|
|
|||
|
|||
Toevallig origineel stuur?
|
|
|||
|
|||
stuur heb ik wel of die origineel is weet ik niet volgends mij wel
remklauwen achter doe ik niet weg de achteras moet opo mijn golfje komen sorry groeten arjan |
|
|||
|
|||
orginele vag bumpers?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
sorry marco zijn dikke lijsten
groeten |
|
|||
|
|||
Gaat je voorbumper ook los weg? Zo ja, dan wil ik die wel mits hij in goede staat is.
|
|||
|
|||
ja zijn originele g60 bumpers
liever allebei tegelijk weg maar anders los groeten Arjan |
|
|||
|
|||
ik heb evt wel interesse in de achterbumper
|
|
|||
|
|||
luukgti- als jij nou voorbumper ophaalt
vosz -en jij de achterbumper ben ik er alsnog als zet vanaf :P groeten Arjan |
|
|||
|
|||
Is goed, ik woon zelf ook in velp dus das makkelijk!
|