![]() |
|
|||
|
|||
![]() Golf 1 Cabriolet 1.8 / 1989 / 79.000 KM
Ondertussen al weer een en ander van mijn checklist afgerond: - Nieuw zwart sonneland dak (Done ![]() - Andere velgen: Enzo Cup velgen 15" 7J (Done ![]() - Nieuwe banden 185/45-15 (Done ![]() - Chrome sierlijsten (zijkanten, gril) (Done ![]() - Montage nieuwe velgen + banden (Done ![]() - Verlagen; - Heldere koplampen Zie verderop in topic de nieuwe foto's ![]() ![]() Ciao! Maarten ![]() Last edited by Golf_MK1 : 03-08-2009 at 09:16. Reason: Update |
|
|||
|
|||
![]() He Maarten.
Leuke aankoop heb je gedaan. En erg nette km/stand. Blijven deze bumpers erop ? Of komen er ooit nog smalle op. Gr Tim
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey Tim, Bedankt ![]() Hmhmz, geen idee eigenlijk. Daar had ik nog niet over nagedacht ![]() Grtzz Maarten |
|
||||
|
||||
![]() Welkom! , dak ziet er van hier goed uit,heeft ie scheurtjes ?
Pics in berg en dal gemaakt ? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt! ![]() Nou het dak ziet er echt niet meer uit..dat zie je niet van veraf.. Maar aan meerdere kanten scheurtjes en bovenop een soort van 'dakpleister'...daar lijkt het in ieder geval op ![]() ![]() Ja klopt. Woon zelf in Nijmegen bij het centrum dus even lekker door Berg en dal en Groesbeek gereden ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dunne bumpers?? Die clipperset is gewoon orgineel op de auto, lekker laten zitten
![]() Mooie basis om mee te beginnen. Succes met de plannen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thx! ![]() Hehe ja ik laat ze inderdaad lekker zitten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maarten, hoe is het nu met de versnellingsbak, al wat meer te weten gekomen?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey hey ![]() ik ga maandag langs Hegeman groep om een check uit te laten voeren. Dacht dat je voor een check zonder afspraak kon langsrijden..Daaronder valt ook een controle van de koppeling las ik. Dus ik hoop dan er achter te komen wat de oorzaak is van het rotte schakelen naar de 2...voorlopig gebruik ik de 2 zo min mogelijk en ga ik bij het stoplicht van de 1 naar de 3..bij 2500 toeren gaat dat eigenlijk nog best soepeltjes ![]() hoop dat ze maandag geen vervelende dingen constateren ![]() Ik zal wel even laten weten hoe het is afgelopen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vandaag langs geweest bij hegeman groep...hadden ze het vandaag en de komende week te druk ![]() dus nu wachten tot 29 jan ![]() Ik laat een grote onderhoudsbeurt/controle uitvoeren..daarbij heb ik specifiek aangegeven dat ze goed naar de koppeling/schakelen moeten kijken. Ik heb ook gevraagd of ze willen kijken wat het tikkende motorgeluid veroorzaakt. En of ze de ruitenwissers (die nogal schokte de laatste tijd) even willen afstellen. Daarnaast laat ik ook alle lampjes vervangen bij snelheidsmeter/toerenteller. Een lampje had het begeven aan de kant van de snelheidsmeter waardoor ik 's avonds niet duidelijk kon zien hoe hard ik reed ![]() ![]() Gaat btw duur grapje worden denk ik ![]() Grtzz Maarten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Net een afspraak gemaakt met cabrioservice Johan.
30 jan wordt aan de deur een nieuw zwart sonneland dak + zwarte binnenhemel gemonteerd ![]() ![]() 29 jan grote onderhoudsbeurt bij de garage... En dan kan het autootje er voorlopig weer flink tegen aan (hoop ik) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan hoop ik voor je dat je de 30e je auto alweer terug hebt van de garage
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg nette cabrio, ik ben ook met een cabrio mk1 bezig. Maar daar gaat veel tijd inzitten.
Veel plezier ermee. (ligt het aan mijn pc ofniet? ik zie mijn avatar in 2 berichten staan, achter de tekst)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha ja er werd mij verteld dat ik autootje donderdag 's ochtends kan brengen en dan 's avonds weer ophalen ![]() Dan zorgen ze er ook maar voor dat dat kan ook ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey, bedankt! Mja als je handig bent en veel van auto's afweet kan je veel zelf doen. Dan geloof ik graag dat er veel tijd in gaat zitten ja! ![]() Ik laat het doen aangezien ik dat zelf niet kan ![]() Jij ook veel succes met je cabby! Heb je toevallig een linkje naar je project? ![]() ps: ik zie je avatar maar 1 keer ![]() Grtzz ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuk ding! Ik zeg: origineel laten, met die Quartett set en die Avus wielen!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey bedankt! ![]() Ik ga idd niet heel veel veranderen hoor ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Al nieuws van de garage Maarten?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey! Bedankt voor het vragen! Ze hebben vorige week donderdag een volledige controle uitgevoerd...daarbij hebben ze aardig wat dingen geconstateerd waar wat aan gedaan moet worden..ik heb een nieuwe afspraak moeten maken voor 11 februari om dat uit te laten voeren omdat ze donderdag geen capaciteit daarvoor hadden. Totaal gaat het me ruim 900 euro kosten ![]() ![]() Helaas hebben ze ook een matige koppeling geconstateerd. Ik kan er nog wel gewoon mee rijden...want slipt nog wel...maar als verslechterd gaat me dat nog een extra 600 euro kosten...dus daar moet ik eerst nog even voor sparen ![]() Opmerkelijk was dat ze niets hebben geconstateerd bij het schakelen...wat ik zelf dus nogal stroef vond gaan.. Ook vreemd was dat ze niet konden achterhalen waar nou die inwendige tik / geratel van de motor vandaan kwam...ze dachten de kleppen..maar ze wisten niet zeker waar het aan lag. Daar gaan ze dus dieper op in op de 11e... Verder kon het nieuwe dak vrijdag niet geplaatst worden door cabrioservice Johan omdat het te koud was ![]() ![]() Ik laat snel weer wat meer weten.. Grtz, Maarten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ow, dat is balen die kostenpost!
![]() ![]() ![]() Succ6! ![]() |