![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo VW liefhebbers,
Ik ben benieuwd of er iemand goede of juist slechte ervaringen heeft met Lenso BSX velgen!! Ik zou ze onder mijn Cabrio GLI van 1985 met smalle bumpers willen zetten ![]() Als je goed kunt shoppen en toevallig tijd over hebt, kan ik mooi zien of het een beetje smoelt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoekfunctie...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal wel aan mij liggen maar heb dus geen pic kunnen vinden van een cabrio met lenso velgen. Alleen maar mk 1 GTI die sterk verlaagd waren en gespoten in de meest uiteenlopende kleuren. |
|
|||
|
|||
![]() Er is wel een cabrio met lenso velgen. Een zwarte of donker paarse op vwforum.
Mocht je lenso bsx zoeken, mijne gaan de verkoop in. 16inch 7.5j, dunlop 195-40-16.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat goed, bedankt voor de foto's. Ik ben net lid geworden van het forum dus dat zoeken zal nog wel een keer goed komen.
|
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
ik ry met Lenso BSX velgen onder mn Polo (daily) Heb nu binnen n half jaar mn 2e set! Ik ben niet te spreken over de kwaliteit. By my gingen ze oxideren onder de blanke lak, heb er alleen mee in de zomer gereden. Zou op zoek gaan naar wat anders hoor. Gr Pim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HEE!! die groene is mijn EX. cabby!! was echt een gaaf ding! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kon me ook al niet voorstellen dat een set van €380,- klachten vrij was. Als er nog meer zijn met zulke problemen hoor ik dat graag. Zijn je velgen wel in de garantie vergoed of mocht je je probleem zelf oplossen!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bevallen de velgen niet? Hoe staan de bandjes erbij? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi, ze zyn nog in de garantie vergoed. Ging trouwens niet zomaar. moest foto's sturen en er werd my verteld dat ik dan met aggresief spul was bezig geweest. Was ze wekelyks met water en n zachte spons. Na veel heen en weer gebel mocht ik ze komen ruilen. Voor my volgende x geen Lenso's meer. Heb al meerdere slechte sets van hun gezien ook hoor. Gr |
|
||||
|
||||
![]() ik had dat ook gehoord, van dat oxideren, en heb ze toen gelijk weer verkocht.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het model is super van de BSX, stukken beter te betalen dan BBS. Heeft iemand een idee wat dan wel mooi en ook goed is onder een cabby van '85. Met smalle bumpers? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb nog Schmidts TH Line in 8j 14". Zitten nu onder mn Golf 1 met smalle bumpers.
Dat zou wel vet staan hoor! Alleen geen Lenso prys... Gr |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is gewoon een productie fout. De mijne zijn perfect en de lak is helemaal top. De mensen in mijn omgeving zijn er ook goed over te spreken ![]()
|
||||
|
||||
![]() 15inch icm met schroefset:
![]() en met zwart hart: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super vet, hoeveel heb je de cabby laten zakken, lijkt wel een centimeter of 7 / 8. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is die dichte van jou? Heb je die toevallig van een jongen uit Ruinen (Drenthe) gekocht? |
|
||||
|
||||
![]() auto zijn beide niet van mij, maar had ff deze foto's als voorbeelden gezocht
![]()