|
||||
|
||||
Golf of jetta 2 gezocht
Ik zoek een betaalbare, gave daily voor de winter.
Zelf denk ik aan een Golf of Jetta 2 met het liefst: nette lak schadevrij geen tot weinig roest een niet versleten interieur een schroefset dik lichtmetaal of staal Kortom: eenvoudig maar laag en dik, denk aan Micha Strik zijn golf of die van Koele of de witte en de zwarte jetta van Tiefflieger, ook Dekilo heeft een gave. Bouwjaar, kleur en motorisering maken me dus niet zoveel uit maar het moet wel een auto zijn waar ik niet aan hoef te sleutelen. Last edited by Phill Dub : 13-11-2008 at 23:39. |
|
||||
|
||||
Hey
Heb nog een jetta 2 staan met het volgende: 1990 1.6 motor met 167xxxkm Blauw Metalic Verlaagd (8cm) Schade vrij Geen roest Super net interieur Nette lak Cupvelgjes Kan je als je je mail adres ff doet wel foto's mailen. Prijs €1200,- Hoor het wel. Gr Niels. |
|
||||
|
||||
thanks voor het compliment!
|
|||
|
|||
Mijnde is te koop,
Goed bod mag en wie weet issie van jou! |
|
|||
|
|||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47851
Bij 180000 is er een nieuwe distributieriem op gekomen (nu 187000 gelopen) Vraagprijs is €900,- en valt nog over te praten. Voor meer info kan je een pb sturen.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
late reactie
Was ff een paar dagen weg, vandaar de (te) late reactie.
@ Nielsvwteam, deze is niet helemaal wat ik zoek (koplampen dikke bumpers en geen schroefset) mooie auto maar ik kijk nog ff verder, bedankt. @dekilo, graag gedaan, zoiets bedoel ik nou..... Basic, laag, aparte kleur (zowel in als exterieur). @Koele, SSSSSSSSSSSShit man die vind (vond) ik gaaf, issie al verkocht, gemiste kans, echt jammer. @ Servibruls, Nette auto, denk ik heb je meer foto's en info? (PB) |
|
||||
|
||||
mijn auto staat te koop, geen schroefset, wel laag...
Gr. Joost link: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=48705
|
|||
|
|||
Ik weet nog een wel een jetta staan, wel een belgische auto.
Volledig origineel, 1ste eigenaar, 80.000km en 1600 diesel als ik me niet vergis. |
|
|||
|
|||
heb er ook 1 misschien niet in jouw prijsklasse maar wel met een hoop leuk hebbedingetjes!!!
En een klein probleempje!! Zie mijn topic!!
|
|||
|
|||
vandaar de vraag ...
|
|
||||
|
||||
Zo! haal ff een oud topic naar boven.
Maar het klopt ik zoek nog steeds.......... op m'n dooie gemak, net zolang tot ik iets vind wat ik gaaf vindt, betaalbaar is en niet net voor m'n neus verkocht wordt. Vandaar. |
|
|||
|
|||
zag hem staan , en zie nu dat het een oud topic is , gratis upje dan maar
|
|
||||
|
||||
Maar m'n vraag is hiermee nog niet beantwoord.
Edit: Toch wel, ff in de gallery gekeken, morgen maar ff "pm-en". Last edited by Phill Dub : 27-02-2010 at 22:29. |
|
|||
|
|||
Ik heb een oude jetta van misha strik die mag je ook wel kopen
het is een witte pm maar als je interesse hebt.
|
|||
|
|||
winter is morgen officieel voorbij.. herfst auto?
|
||||
|
||||
GTi?
|
|||
|
|||
Jan-Jelle, ik dacht dat het lente werd
|
||||
|
||||
Quote:
Een Strik auto vind ik altijd wel wat maar hoe staat ie er nu bij, heb je foto's?.......enne welke witte, de 1.3 of de 1.6?? @ Jan Jelle: winter auto gaat niet meer helemaal op, zeker niet qua seizoen maar het topic dateerd dan ook uit november 2008. @ Oldskool: Als je naar de auto's van de in de startpost beschreven heren kijkt waarin ze in 2008 reden en naar de Jetta van Alberto welke hij nu heeft is jou Golf niet echt een auto voor mij maar meer een auto voor iemand anders. |
|
|||
|
|||
Mijn Golf 2 staat ook te koop: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=66223
|
|
|||
|
|||
|