|
||||
|
||||
Nieuwe "aanwinst", caddy mk1
Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald. Een 84er caddy mk1, 1.6 benzine.
Wel met het nodige werk, maar voor wat ik er voor betaald heb, kan een beetje vent geen avondje stappen Moet een nieuw frontje in, twee voorschermen,parafan(?) en hier en daar stukjes inlassen. En in het dak zit een gat, doordat er een 27mc antenne op heeft gezeten. en het dak: Last edited by ronnie_v : 23-08-2008 at 13:49. |
|
||||
|
||||
kleur is geweldig.. oude garew scherm terugplaatsen... op zn bek.. en klaar
|
||||
|
||||
leuke nieuwe aanwinst . ben benieuwd naar het resultaat.
grtz.
|
||||
|
||||
@tjaap; het mooiste is nog, de meeste laswerkzaamheden, zijn niet eens noodzakelijk voor APK. En de oude schermen heb ik er nog bij,voor de echte look.
Plat op de bek gaat zowiezo gebeuren, maar eerst technisch 100%. ( en waterdicht maken ) |
|
||||
|
||||
ja zag het scherm liggen in de bak.. daarom..
|
|||
|
|||
Beetje duck-tape om het raam en rijden maar
Super leuk ding joh. |
|
|||
|
|||
gaaf ding man !
en idd waterdicht maken en op zijn buikje leggen ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik moet alleen nog even uit zien te vinden, wat nu de beste manier van verlagen is. Met name de achterkant.
En kan iemand mij vertellen, waar het plaatwerk te bestellen is? Neem aan, dat het meeste ve golf1, hetzelfde is? Zoals frontje, parafan en voorschermen. Maar de wielkastranden achter,welke kan ik daar voor gebruiken? En de achterruit, is verweerd. Is een ruit die iets naar buitensteekt, van plastic. Waar is zoiets te krijgen, of is zo'n ruit makkelijk te vervangen, door zo'n 3-delige ruit. ( die je kunt schuiven) |
|
||||
|
||||
ruit is een kwestie van niks, alleen vind ze maar eens..
de glazen zijn al lastig de driedelige zijn niet eens geleverd in europa. maar via ebay kan je in engeland vinden. rest qua plaatwerk tot aan B-stijl is idd allemaal 4 deurs Golf
|
|||
|
|||
Voor de achterschermranden zie een andere topic hier die gebruikte de randen van een voor scherm.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
even een foto vh linker voorscherm:
|
|
||||
|
||||
niks mis mee toch?
|
|||
|
|||
hey,
zo`n achterruit met schuifraampjes staat nou op marktplaats te koop, wel voor 200 euro maar zoek ze maar eens. mvrg |
|
||||
|
||||
@tjaap, ik zit er nu ook echt over te denken, om em zo te laten
Door de gaten in de parafan kan geen water naar binnen komen, dus alleen het gat in het dak, moet dicht. Wel een ander frontje, technisch in orde maken, en dan voor kenteken en nieuwe apk |
|
|||
|
|||
Als hij klaar is knal je dan wel een keer door Haaksbergen heen? Verder leuke oldscool kleur! Gewoon zo laten.
|
||||
|
||||
@steven, caddy komt uit haaksbergen Ben dus al door haaksbergen "geknald" zaterdag
|
|
||||
|
||||
Deze caddy heb ik nog nooit gezien in Haaksbergen, of zit hier een duits kenteken bij?
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
is inderdaad met duits kenteken. Is ve loodgietersbedrijf of zo geweest. Je kunt op sommige plaatsen, de bestickering nog iets lezen.
|
|
||||
|
||||
Heb je hem allang? kleur is inderdaad wel cool.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
zaterdag opgehaald, auto komt dacht ik uit braunschweig,of zoiets.
|