|
||||
|
||||
Onbekendere goede muziek
Soms heb je dat wel eens, je download wat onbekends en dat blijkt een erg lekker cd'tje te zijn. Misschien is het leuk om die bands/cd's (muziek soort maakt niet uit) te delen met elkaar. Ik heb net toevallig het bandje "Get Awkward" met de cd "Be Your Own Pet" binnen. Ik moet zeggen erg leuk. Uiteraard zullen smaken verschillen maar dat is ook zo met auto's Wie volgt?
|
|
||||
|
||||
band heet: "dogs die in hot cars" cd heet: "please describe yourselve"
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 17-07-2008 at 10:55. |
|
||||
|
||||
"please describe yourself" ga hem ff downen, is uit 2004, gaat ff duren denk ik.
|
|
||||
|
||||
ja zag het ook net op wiki. is een schotse band, heb hem destijds van DCI af. staat daar veel leuks Ernst, kijk maar ff in swapping spit forum
|
|||
|
|||
Zet er ook bij wat voor een soort muziek het is. Als het trance of hardcore is dan slinger ik daar mijn computer niet voor aan.
Zal van de week er ook ff wat nummers bij zetten. Edit: The 1990s zijn ook wel leuk en ook niet echt bekend bij velen denk ik zo. Het gaat hier om een beetje alternatieve rock.
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 17-07-2008 at 11:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn post is rock/punky, klinkt lekker iig. Dat van Jaap was wat rustiger geloof ik. Persoonlijk heb ik een Metal/Punk/Rock achtergrond maar vette house is ook cool. Vandaar dat ik vermeld heb dat muziek soort niet uitmaakt, is er voor iedereen wat. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Meenemen naar Vagfest he |
|
||||
|
||||
Band: Zeus, album: Bad Signs
Bandje met Jeroen van Koningsbrugge, album is compleet als MP3 van hun site af te halen Link: http://www.zeusrock.com/
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem binnen en geluisterd, franzferdinand stem een beetje en een beetje mika achtige blijere muziek. IIg een hoog feelgood gehalte. |
|
||||
|
||||
Quote:
wie ? m'n buurman ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan, maar dan moet hij wel heel de tijd draaien |
|
|||
|
|||
Geen complete albums. Maar gewoon ff limewire aanslingeren.
Interpol Infadels (komen trouwens ook op Lowlands) De bovenste lijken een beetje op de Editors. Bij velen wel bekend denk ik. Afgelopen jaar zijn ze ook op PinkPop geweest met een geniaal optreden.
|
||||
|
||||
Interpol is super!
|
|
||||
|
||||
Ellegarden, beetje Blink 182 achtig, iets rustiger, wel lekker!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hmmm, klinkt goed. Blink 182 vond ik ook altijd super. What's my age again.... Binnenkort Ellegarden maar ff downloaden. Goose is ook leuk. Belgische band. Beetje electro beetje rock.
|
||||
|
||||
Als je uberhaupt de leukere rock nummers zoekt dan is de lijst van de afrekening van StuBru een leuke om te bekijken.
|
|
||||
|
||||
De Blink fans moeten ook eens +44 downen
Zijn Mark & Travis van Blink met 2 andere leden, slechts 1 album gemaakt, daarna uit elkaar gegaan.
|
||||
|
||||
www.last.fm gebruiken. Bandjes die je leuk vindt intikken en je ziet aanverwante leuke bands.
|
|
||||
|
||||
Ben niet zo'n rock fan helaas maar Gabriella Cilmi doet het wel goed in de pioneer op moment, en verders een voor de hard trance liefhebbers (als die er zijn ) Olivio 'd Eclipse- Nazgul Redux...is een mixje van een half uur en knalt lekker van begin tot einde....is te beluisteren hier met een hoop van zijn ander mixes, van alles wat
Ik weet niet meer waar ik de mix van gedownload heb maar als je op limewire zoekt vind je 'm waarchijnlijk wel