|
||||
|
||||
VolksDub '08 ~ Oploo
Voor de vroege vogels Post hier je foto's en verhalen vanuit Oploo!
|
||||
|
||||
het regent, dus ik kom niet. veel plezier voor diegenen die wel gaan. ik zie de foto's wel verschijnen.
|
|||
|
|||
rond de buurt van oploo is het wel grijs...maar smiddags zou er weer zon zijn.......net als de dage ervoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Chris wat is dat nou? Een beetje regen ga je niet dood aan! |
|
|||
|
|||
Quote:
chris word (is ) oud he !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
het regent niet eens ....kurk droog hier
|
|
||||
|
||||
Zo hehe verbrand op de kop !
even een tussenstand vanmorgen even gemiezerd maar gelukkie knalde de zon daarna goed Tis lekker relaxed en leuk sfeertje veel bekenden gezien, nog een foto shoot gehad van een duits tuning blad en wat engelse en duitse autos gezien.. nr 42 van de 74 limited's is ook geariveerd die staat bij mijn stand voor wie morgen komen tot morgen, de rest jammer en miss. zie je de pics greez Peter |
|
||||
|
||||
Tot morgen dan maar!!
|
||||
|
||||
Vandaag naar dub05 geweest. We waren aanwezig met de de vento, audi tt en seat ibiza. Goed geregeld allemaal, 't gras netjes gemaaid... en eten in het restaurantje... top!
Nog redelijk weer gehad, heenweg niet zo, maar verder van de dag.. lekker zon en bruingebrand... Redelijk wat foto's gemaakt maar hierbij vast de eerste'n: |
|
||||
|
||||
Deze foto s lijken goed al een paar mooie gezien , morgen avond maar weer even kijken dan zullen er vast meer op staan , veel plezier daar .
|
||||
|
||||
Ik kon dit jaar niet komen ,de vrouw moest dit hele weekend werken ,en dan zijn de kids er ook nog natuurlijk!
Maar ik heb dan ook geen BBS'sen eronder ,dus ja............
|
||||
|
||||
Kon helaas ook niet heen dit weekend. Gister even op een neer naar de Veluwe, en vanmorgen gaan we richting Leer (D).
Zag Andre Dijkstra hen "aanhang" (grijze Jetta, Audi Coupe, en A6 Avant) nog wel bij de benzinepomp net voorbij Zwolle staan. Maar bij het wegrijden ging het allemaal net wat minder met de hele fraaie groene einser, want ik zag ze met startkabels lopen. Is het allemaal weer goedgekomen Andre ?? Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt idd zeer meerdelig die Dubmeet, ik vertrek zo die kant op. Eens zien of ik welkom ben met de 1-delige modern line's! |
|
||||
|
||||
zit nog op mn werk maar het is hier 30 km vandaan dus als het een beetje mee zit kom ik nog heel ff als ik klaar ben..
|
|
|||
|
|||
Net ff een bliksembezoek gebracht, maar helaas de camera vergeten...
Erg mooie auto's gezien en was lekker warm daar. De Belgische Jetta MK1 ( wit op 17" Audi's ) vond ik echt een topper ! |
|
|||
|
|||
Was weer een super meet !!
|
||||
|
||||
Was zeker een supermeet, en rond 13.30 vertrokken. Moest nog wat doen vandaag. Zeer geslaagd met het weer en de opkomst!
|
|||
|
|||
vandaag naar zeeland geweest om een setje verbreed staal op te halen !
was eigenlijk van plan om daarna nog even naar oploo te gaan. maar dan was ik daar pas na 3 uur aangekomen dus maar besloten om naar huis te rijden !? volgend jaar beter ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
dikke meeting mannen!
lekker weertje, mooie auto's en lekker chill feestje pics op http://www.vag-editionz.be Greetz |
|
||||
|
||||
Ben net terug en ik vond het super en warm en mooie auto's gezien
|