|
||||
|
||||
Nieuwe aanwinst classic-edition (tevens mini-project golf 3 cabrio)
De Kogel is door de kerk.
Ik heb onze zwarte 96-er cabrio ingeruild op een 97-er Wederom classic edition full option in de Kleur ja jullie raden het al bordeaux rood met creme leer Zie foto's Omdat deze auto in originele staat en bijna nieuwstaat is wil ik er niet al te veel aan veranderen: De plannen zijn: Omdat ik geen andere velgen kan vinden die naar mijn smaak en budget zijn Mijn 17" bbs le mans (replica's) eronder.Vandaag ook maar gelijk een nieuw wiel besteld voor die ene velg met stoeprandschade High performance schroefset van vrcp eronder Xenon over bouwen Golf 4 cabriospiegels incl kleine japanse spiegel spuiten en monteren. Ik heb deze reeds liggen dankzij een behulpzame mede forummer Polo 6n2 klinken spuiten en monteren (reeds aanwezig) Nieuwe rooie kap erop (de originele is wat verschoten van kleur) Interieur een verfbeurtje geven zodat ie ook van binnen nieuw oogt. Verder lekker rijden Last edited by classic-edition : 21-12-2008 at 11:56. |
|
||||
|
||||
Kijk goed bezig en alweer een mooie cabby !
Welke motor ligt in deze auto ? Succes ermee Marco.
|
||||
|
||||
Kijk kijk!
|
|
||||
|
||||
Quote:
1.6 100pk |
|
||||
|
||||
Geen beige of zwarte kap?
|
|
||||
|
||||
goeie ruil!
|
|
||||
|
||||
mooie cabbie, zou alleen een beige kap doen.
|
||||
|
||||
Deze auto is de dagelijkse auto van mijn vrouw.
Een beige kap is wel mooi maar erg besmettelijk. Ik denk dat ik al zat werk heb om het interieur netjes te houden + op een classic edition hoort een kap in de kleur van de auto. En ja dan horen daar ook geen golf 4 spiegels en polo 6n2 klinken op. |
|
||||
|
||||
VR6 lipje lijkt me ook mooi...
erg dikke auto, dat zeker.
|
|||
|
|||
Ziet er idd goed uit, mooie cabrio !!
Succes ermee !
|
|||
|
|||
nette dakloze !!
plannen klinken goed ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Mooie auto, goede ruil zou ik zeggen
|
||||
|
||||
Wederom bedankt voor de reacties allemaal.
Even voor de duidelijkheid het gaat om inruil met bijbetaling van mijn kant ipv ruil. groet, Marco |
|
||||
|
||||
Maar toch, mooie cabrio weer!
|
||||
|
||||
Update:
Vandaag een nieuwe velg opgehaald en band laten monteren. Ik had geluk,de velgen zijn op dit moment nergens te leveren en als er al zijn dan wil niemand 1 losse velg verkopen. Gelukkig had de importeur zelf nog maar 2 velgen staan en was ie genegen er een op te sturen Nieuwe stoffen rode kap is niet in Nederland op voorraad omdat ze zo zeldzaam zijn op een golf 3 cabrio dus dat is nog even geduld hebben. Schroefset is waarschijnlijk na lang wachten komende week ook klaar en kan als alles mee zit eind volgende week gemonteerd worden. Dus met een beetje geluk kan ie zondag aanstaande voorzien van verlaging ,bbs-lm's en nieuwe kap mee naar zijn eerste meeting WVCharly's. Of het uiteindelijk allemaal gaat lukken dat blijft nog effe spannend. Tot zover .......Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
||||
|
||||
Klinkt goed allemaal ...
|
|
||||
|
||||
gave cabbie,
plannen klinken goed succes
|
||||
|
||||
Update:
vandaag was na lang wachten de door vrcp met de hand gemaakte schroefset klaar. Maar het is het wachten wel waard,dit is echt super kwaliteit. Normaal worden deze sets nl enkel voor competitie doeleinden gemaakt. Morgen monteren op de nieuwe cabrio zie foto wordt vervolgd........................... |
|
||||
|
||||
dat ziet er idd niet uit als megasuperpowersporttec. ben benieuwd
|
||||
|
||||
maar even een (serieuze) vraag;
waarom monteer je een competitie schroefset op de auto van je vrouw?