![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier mijn Golf.
Aankoop: ![]() ![]() ![]() ![]() Vandaag de dag: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als er niet mee gereden wordt: ![]() Groetjes, Jaap Last edited by JaapL : 22-04-2008 at 20:52. |
|
||||
|
||||
![]() echt een mooi ding!!! Ik had je al een keer gezien op een meeting, echt breed
![]() ![]() Jij woont toch in Dronten? (me leraar herkende je ride, die heeft zelf opgeknapte opel en woont een straat verderop... zegt ie...)
|
|||
|
|||
![]() Thanx,
Ja woon idd in Dronten, weet al wie je bedoelt. Leraar van ROC Lelystad. Autotechniek. Ken die leraar ook nog wel. Thanx anyway! |
|
||||
|
||||
![]() leuk gedaan zo "on display" in de voortuin
|
|||
|
|||
![]() Thanx, die oprit heb ik speciaal aangelegd voor de GTI!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi idd dat plaatsje voorin de tuin! En ik moet zeggen dat de auto erg verbeterd is!!!
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie golf 2 geworden !!
|
|||
|
|||
![]() Onwijs bedankt allemaal jongens!
![]() Ga nu opzoek naar een setje BBS RS in 16Inch. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie mk2 heb je.
|
|||
|
|||
![]() Hele mooi golf 2!!! Zuinig op zijn
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kerel,je golf owned!
![]() Rsen zijn leuk maar vind zelf brede wieltjes leuker! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Rsen kunnen ook breed ![]()
|
|||
|
|||
![]() Rsen kunnen idd breed, maar zit te denken aan 7,5 en 8J en dan zo'n plat mogelijk bandje.
En dan met spoorverbreder proberen de velgrand NET buiten de wielkast te kunnen krijgen! |
|
||||
|
||||
![]() Strakke wagen!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding, toen je hem kocht was ie wel errug fout zeg, dikke bumpers terwijl het een oud type is, en die bijlmervelgen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie mk2 is goed uit de makeover gekomen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi! stoer parkeerplekje! misschien nog zo'n paatlje ervoor en klaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt n dikke golf
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dank u allemaal! Erg motiverend!
![]() Planning tot nu toe is: -Einddemper ( Origineel GTI maar dan wat grotere diameter pijpjes en RVS ) -Velgen ( BBS RS 15/16Inch -Nieuwe grill, wel de zelfde -Leer interieur -(16V)-G60 inbouwen Luxe kentekenplaten die krijg ik morgen binnen! |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag achterlichten gespoten. Met wat foto's van de achterkant als eindresultaat!
Kijk en huiver! ![]() ![]() ![]() Morgen de kentekenplaten! 8) |