|
||||
|
||||
Het Duitse Autosport Festival 2008
Nou...
Omwille de zondagmiddagverveling tegen te gaan, toch maar ff besloten geheel onvoorbereid die kant op te gaan. Camera niet mee en n klein stapeltje flyers. Even later: vanwege de grote opkomst MK1tjes een gebrek aan flyers van mijn kant en een lege accu van mijn GSM, door overmatig gebruik van de camera. Verder veel klotenweer en een reeks aan soorten auto's en stylen die je op een automaxx evenement kunt verwachten, welke ik dus vrij snel voorbij loop. Ondanks alles best een leuke dag maar de 15 euro dus net niet waard... foto's (crappy GSM quality) binnenkort op www.watercooled.nl |
|
||||
|
||||
was opzich wel leuk maar vond het de 15euro ook niet waard
|
||||
|
||||
Was geen mooi weer dus ook niet geweest maar niks gemist als ik dit zo weer lees.
|
||||
|
||||
Wij zijn ook even wezen kijken.
Moesten om 7.00 wegrijden om er op tijd te zijn . We waren uitgenodigd en hadden vrij- en paddock kaarten, dus voor ons geen (te) dure entree. Gezien het weer, kou en het te bekijken spul . . . heeft ons doen besluiten om rond 12.00 weer te vertrekken. Ik denk dat we het bij een beetje beter weer hadden we het vast langer volgehouden, maar evengoed leuk om het even meegemaakt te hebben.
|
||||
|
||||
het weer was wel bagger maar alsnog een grote opkomst. jammer dat er bij ons een paar hadden afgezegd vanwege het weer en 2 vanwege technische problemen maar ondanks alles wel gezellige dag gehad. heb iets van 150/160 foto's gemaakt, zal ik snel online zetten.
|
||||
|
||||
dacht voor de afwisseling eens op een andere meeting dan 100% luchtgekoeld te kijken. stond in de circle of rat, met naar mijn mening de enige rat. viel tegen voor de rest. driften was wel leuk om te zien. en de zwarte sprint kever van delrue was wel leuk om te zien. door de natte baan viel de sprint wat tegen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dus daar kwam die flyer vandaan! (Witte cabrio van een maat me vooraan op het grasveld). Verder vond ik het de (voor mij ) €16,- ook niet echt waard, vooral door het weer en het hoge "2 fast 2 furious" gehalte. Ik heb nog wel een mooie GTS grill gescoord bij Robert, een maat van je?!
|
||||
|
||||
Ook niet mijn kopje thee dit soort meetings, maar het was dichtbij en we gingen met een leuke club. Handjevol mooie auto's gezien en idd maar één rat in de daarvoor bedoelde circle.
|
|||
|
|||
was ondanks het weer, toch een gezellige dag.
|
||||
|
||||
foto's !!!
Een paar foto s zouden niet verkeerd zijn kunnen we ff kijken wat er allemaal was . De meesten die er geweest zijn vonden het niet zo .. geloof ik .
|
|||
|
|||
is al jaren niks
|
|
||||
|
||||
ik ben aan het uploaden:P
|
||||
|
||||
hier staan foto's (niet van mij)http://www.mijnalbum.nl/Album=8M773FQC
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht al, die gele ken ik
|
|||
|
|||
staan wel een paar mooie golfjes tussen en een paar mooie jetta,s
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ik dus Volgens mij is dit jouwe: Hier wat foto's van andere wagens: (die gele MK1 is van mij) meer foto's van mij hopelijk vanavond nog online op vwhome!
Last edited by Mitta : 16-03-2008 at 19:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, jij had vandaag de mooiste sprinter, ik de mooiste pirelli
|
||||
|
||||
Quote:
Jetta's??? vertel ,want alle mooie die ik ken stonden mooi droog in de garage's Of vinden julie die half kaalgeschuurde dingen mooi............... Ik ben deze keer (weer) niet geweest ,en heb zo te horen ook niet veel gemist ! Ben vandaag maar eens met de vrouw en kids even wezen toeren ,dat hoort er ook bij als Vader
|
|||
|
|||
Quote:
stond een helle mooie jetta 1 een grijs op een foto gezien net.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ,die jetta is idd mooi ,die heb ik vaker gezien