|
||||
|
||||
wie heeft er nog??
oude foto's??
en dan wel een hele zooi van 1 meeting. Leek me wel leuk om het meeting album uit te breiden maar dan naar het verleden... Dus als iemand, laten we zeggen meer dan 25 foto's van 1 meeting heeft van, laten we weer wat roepen, voor 2003 en die kwijt wil in het album. geef maar een gil. Dan maak ik er een apart albumpje voor aan. Leuk voor het nageslacht..
|
||||
|
||||
Ik heb hier nog wel een boel foto's uit assen 2004
|
|
||||
|
||||
moet ik dat hier zelf allemaal posten?
|
|
|||
|
|||
ik heb nog veel baarlo/ luxemburg / engeland / baarlo/ drachten / baarlo / catrop / baalo / belgie / foto's , maar die moet ik scannen
digitaal was toen nog niet zo gewoon als nu zal het op een regenachtinge zondag eens doen wil je ze op een CDtje jaap Last edited by Alberto : 23-02-2008 at 08:20. |
|
||||
|
||||
Jaa goed plan, altijd leuk die ouwe foto's
|
||||
|
||||
Als het goed is heb ik nog een mapje niet-digitale foto's van een luchtgekoeld treffen in (volgens mij) Valkenburg van (alweer volgens mij) 2002. Zal na het weekend even kijken als ik weer in Arnhem ben.
Heb daar toen als vrijwilliger geholpen, maar we zijn erna met wat vrienden zo ongenadig aan het bier gegaan dat 't hele treffen nog maar een beetje een waas is.
|
||||
|
||||
Quote:
Same here, ouwe non digitale pics, maar ik heb geen scanner |
|
||||
|
||||
als jij ze op een cd zet Alberto maak ik er wel een zooi albums van.. lijkt me gaaf.
|
||||
|
||||
Quote:
tis wel wat werk ja.. mass-upload hebben we niet. ja mag ze eventueel ook in een zipfile via msn aan me sturen, upload ik ze wel.
|
|||
|
|||
Quote:
zal mijn best doen jaap , maar pin me niet op een weekje ( beetje druk toch wel ) komt van zelf goed |
|
||||
|
||||
ik bedenk het wel op stel en sprong maar dat wil niet zeggen dat ik het ook direct klaar wil hebben..
|
|||
|
|||
Quote:
komt goed , die van mij zijn echt good old shit 1998 daar ergens |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal er een albumpje voor aanmaken. edit: viel spass: http://www.volksforum.com/albums/br...p?c=116&userid=
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 23-02-2008 at 20:26. |
|
|||
|
|||
heb ook nog een partij foto`s van baarlo,zal ze es scannen
|
|
||||
|
||||
Quote:
mooi gevuld Lennart
|
||||
|
||||
Heb net een 40-tal foto's van de allereerste meeting die ik ooit heb bezocht ingescand, was op 14-07-2002 in Luxemburg stad. Als je een album aanmaakt Tjaap, zet ik ze er wel in.
Heb ook nog een paar van het begin van de legale race's op Drachten in 2002, met o.a. de welbekende blauwe golf 1 in actie en andere bekende golfjes. En een album van Ranst (B) 2003, zal ze binnenkort allemaal wel eens inscannen. |
|
||||
|
||||
weet je nog hoe die meeting heette in Luxemburg?
|
||||
|
||||
4e Int. VW-Audi & Seat Treffen Luxemburg Stadt.
|