|
|||
|
|||
Dikke Corrado's
Zag bij de golf postjes dit ook staan,en leek me wel leuk om dat hier ook even te doen..Ik schop wel af met me eigen Corrado..
|
|
|||
|
|||
Nog Twee,
|
|
||||
|
||||
die zijn echt "dik" , ja. Durf nu helemaal mijn ex-corrado er niet meer bij te plaatsen, die was dan wel erg "gewoon"
|
|
||||
|
||||
@ rc g60, verdomd mooie corrado heb je daar zeg, begin steeds meer de neiging te krijgen.....
|
||||
|
||||
Komt die eerste uit Leiden? lijkt veel op de corrie waar ik m'n interieur uit heb een paar jaar terug,
|
|||
|
|||
Nee,de eerste corrado is van mij en komt niet uit leiden..Heb hem helemaal standaard gekocht,en daarna na mijn smaak aan gepakt...
|
|
||||
|
||||
r32, gebouwd door michel zeypveld(motorisch)
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Begin ze steeds mooier te vinden die corrie's !! |
|
|||
|
|||
Twee corrado`s van vrienden
Orgineel Oettinger paket |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
die achterlichten KWIJL KWIJL
die zie je niet vaak! |
|
||||
|
||||
heldere lexuslichten rood gespoten
|
||||
|
||||
Nope helder rood-witte lampen rood gespoten, er zit geen lexus binnenwerk in namelijk!
|
||||
|
||||
= allebei heldere meuk
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Lekker topic! Verbaas me over de Nederlandse Corrado's. Er zitten een paar hele mooie tussen.
|
|||
|
|||
Deze is van een jonge uit Belgié...en is te koop..Ik vind het een erg mooie corrado..
|
|
|||
|
|||
Nog maar even 1tje van een Corrado...Nog niemand meer wat foto's van Dikke Scirocco's???
|