|
|||
|
|||
Eindelijk slammed t2a
Hoi allemaal,
Even snel voorstellen... ik ben Raymond en rijd een t2a uit 1970 alweer zo'n 3 jaar. Afgelopen vrijdag is het dan uiteindelijk van gekomen en is mijn bussie verlaagd door Erwin. tnx mate. Het is niet helemaal zonder slag of stoot gegaan maar het uiteindelijke resultaat is "vet hip". om het verslagje na te lezen ... http://www.jirp.nl/2007/12/23/slamming-vw-type2/ Vrijdag verlaagd, zaterdag maar gelijk een paar foto'tjes gaan nemen. Staat niet overal een vw op maar hé ik had nog wat inspiratie over. |
|
||||
|
||||
gave pics... en gave bus BKZ-je is goed bezig...
|
||||
|
||||
Mooie bus!
clean en simpel, love it!
|
||||
|
||||
superstoer!!
|
|
||||
|
||||
zo dat staat hem goed!
mooie bus ook, en helemaal in combinatie met de wielen top! |
|
|||
|
|||
zo dan dat ziet er echt goed uit !!!!
maare rij je het hele jaar door met de bus ? gr. Martijn
|
|||
|
|||
Quote:
@Martijn: Yep dit is mijn daily ride. Al 3 jaar buiten. Onderkant is nog steeds bikkelhard. Verder begint het al wel een beetje een rat te worden. ;-) @all: Dank allemaal voor de hartelijke reacties. |
|
||||
|
||||
Supermooie foto's inderdaad... het weer was errug fotogeniek dit weekend!
Mooie verlaging, goed stuk omlaag maar ook niet meteen álles schrapen... mooi! Maarreh... geen chromen centercaps? Dat zou imho nét iets beter staan op je Fuchsen. Maar wie ben ik? |
|
||||
|
||||
Prachtig gezicht zeg... misschien ook wel extra door de mooie setting op de foto's..
|
|||
|
|||
Quote:
@huinkroese: Voor zitten er 2 centercaps op, zwarte. Die moet ik nog polijsten. Achter zal ik iets moeten verzinnen omdat de moer van de trommel ver naar buitensteekt en niet 1 2 3 gaat passen. Dat zal iets met een verloopbus moeten worden. @ZOAB: Trust me, het ziet er goed uit. Maar de foto's werken zeker mee! Als je dichter bij de bus staat zul je zien dat het een aardig ratje begint te worden. Btw: de voorkant, niet op de foto's te zien, is grijs. Ik overweeg om dat ook maar weer groen te kalken. Cheers Raymond. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh ja, maar ik zie wel dat ie niet in fabriekssstaat is hoor Dat boeit me niets, ik vind het toch een prachtig geheel / plaatje
|
||||
|
||||
Zo te zien zitten de wielen aan de verkeerde kant, i.v.m. de looprichting.
Verder wel heel erg stoer. En natuurlijk voor allemaal alvast fijne luchtgekoelde feestdagen. Emiel |
|
||||
|
||||
Mooie bus, verlaging en velgen, en supermooie foto's! Leuk geworden zo
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
de velgen maakt het echt af (heb je adaptor platen gebruikt of heb je de trommel verboord?) |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit nou nog effe de spindels aanpakken
gr mike |
|
||||
|
||||
vette pics, en helemaal vette locatie... ziet er toppie uit!
|
||||
|
||||
Vet hoor!!
wil mijn '63 ragtop in de bingo gooien en een T2a kopen.. panel of westy en dan ook naar de grond. Last edited by Soumensch : 04-01-2008 at 18:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
voor adapters en achter trommels en naven verboord (by MacGyver) |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, doet je bus erg goed.
Wel even je wielen in de juiste richting monteren, dit is erg erg gevaarlijk. Je schept nu water op i.p.v dat je het afvoert! |
|
||||
|
||||
Mooie foto`s joh!! en super stoere bus!
Gr Arno