|
|||
|
|||
Vento cabrio classic edition!
Hoi ik ben Thomas ben sinds kort 20 jaar...
ik rijd in een golf 3 cabrio classic edition met alle opties behalve airco ik kocht de auto helemaal orgineel in september 2006. hij zag er toen zo uit! nu staat hij er zo bij!! met ventofront, gecleande voorbumper, 8j C2 rondom Project Zwo spiegels etc etc... in de tussentijd heb ik ook nog 6 en 8j C2 gehad, 6 en 7j C2 creme kleur. Borbet A 9j 16inch rondom. BBS RM 8 en 8.5j. nu zijn de C2's eronder uit, en staat hij op omgeboorde audi A3 wielen. plannen zat nog van de winter! komt een type 4 achterkant op, achterklep hebik al liggen! over 2 weken gaat hij de schuur in en word hij geschorst. brand maar los! |
|
||||
|
||||
Mooie wagen..........en nu snel aan de gang want het is zo weer voorjaar en dan moet je met de kap open
|
|||
|
|||
Hey Poesje, jij ook hier
|
|
||||
|
||||
Welkom hier thomas.
Mooie cabrio, toevallig bij steven scholten gekocht ? |
|
|||
|
|||
Welkom, hele mooie cabrio !
|
||||
|
||||
Welkom. Hele mooie cabrio heb je
|
|||
|
|||
welkom, mooie dakloze !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
@ marcopolo, bedankt! nee heb hem daar niet gekocht. voordat ik deze kocht ben ik wel bij hem voor een type 4 wezen kijken! goeie kerel, maar vrij duur! al heb jij je classic edition voor een mooie prijs geloof ik! stond op marktplaats he!? super auto!
@ de rest, bedankt! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee stond niet op mp. de mijne gekocht bij steven scholten en een mooie inruilprijs voor de polo gekregen. |
|
|||
|
|||
Mooie cabbie!
|
||||
|
||||
In 1 woord: S-U-P-E-R
|
||||
|
||||
Ik heb eigenlijk geen vorderingen van winter 2008 gezien.
Zijn er hier nog ontwikkelingen ? |
|
||||
|
||||
Wat is dat toch met cabrio's èn Vento-fronts hier?
Eric, MarcoPolo en jij; ze rijden allemaal 'Vento'-cabrio! (ja, als Vento-rijder weet ik dat dÃ*t front natuurlijk het mooiste is...) Mooi ding, inderdaad! Laat de foto's van je MkIV achterkant zien!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Super mooie cabrio heb je daar zeg!! Had je niet dat die borbet A veel uitstak aan de voorkant? met 9j et15, vooral vergeleken met de achterkant? dat had ik namelijk wel.. politie vond dat ook
|
||||
|
||||
Hele mooie cabbie, die spiegels zijn echt super strak past pheel goed bij de rest van de auto!
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Vento Vice]Wat is dat toch met cabrio's èn Vento-fronts hier?
Eric, MarcoPolo en jij; ze rijden allemaal 'Vento'-cabrio! (ja, als Vento-rijder weet ik dat dÃ*t front natuurlijk het mooiste is...) QUOTE] Ik heb nog geen vento front hoor dat is de planning voor 2009. Ben eerst mijn spulletjes aan het verzamelen. Ik kwam deze alleen tegen toen ik foto's en projecten aan het doorspitten was om ideeen op te doen vandaar dat ik benieuwd ben naar hoe die er nu bijstaat. |
|
|||
|
|||
Quote:
kun je mij een pb sturen over die velgen...? waar te verkrijgen...? |
|
||||
|
||||
Audi TT 5x100 17" Parebool.
|
|
||||
|
||||
Quote:
DIT, is een Vento cabrio
|
|||
|
|||
nou na lang niet meer gereageerd te hebben hier even een update! ik heb natuurlijk niet sti lgezeten!!
zoals je ziet is de achterkant behoorlijk veranderd! half gecleaned, en het stuk van de knipperlichten is ook weg nu. voorkant is nog steeds ventofront met clean bumper. en de deuren gecleaned! plannen zijn voor de winter, nieuw dak, airride, en een vr6 motor erin ik zal het hier wel up to date houden! |