|
|||
|
|||
Zwarte Cross
Misschien een beetje laat, maar wie van hier gaan er naar de Zwarte Cross?
Dit wordt nu het 5e jaar dat ik ga. Maar het blijft hét feest van het jaar. Zie ook www.zwartecross.nl
|
||||
|
||||
Morgen vertrekken we om 9 uur hier vandaan.
We gaan altijd alleen op de zondag. Super festijn voor elk wat wils!! Zoep an Verdomme!!
Www.retro-cruisers.com Last edited by retro hans : 28-07-2007 at 15:27. |
|
||||
|
||||
ik zou morgen ook gaan, maar aangezien er een regen voorspelling is van 90% ben ik afgehaakt
|
|
||||
|
||||
Drie jaar geleden voor het laatst geweest in Halle, is mij helaas te commercieel geworden
|
|||
|
|||
Quote:
Smaakt het bier er anders om dan? Het blijft een mooi feest. Maar moet opschieten. Taxi vertrekt over een half uurtje.
|
||||
|
||||
wij zijn gister morgen om 6.15 die kant opgereden en waren vanmorgen om 11 uur weer thuis(vanacht ff in de auto geslapen )
het was voor mij de eerste keer, maar ga volgend jaar zeker weer en dan het hele wiekend hoop ik wat een feest daar, echt geweldig en dat voormaar 15 euro |
|
||||
|
||||
Nou heb net alle modder en bier van m,n lichaam afgewassen!!
Was weer super.Normaal Beef Ilse de Lange enz enz!! Bier smaakte goed en de unox worst was weer lekker Ondanks het weer super dag gehad!! hier een paar foto,s blubberrrrr! normaal! robertjan 007 in de blubber kerel met het blauwe vest in het midden Volgend jaar zeker weer!!!
|
|||
|
|||
Ik heb helaas geen foto's. Maar het was echt super. De cross was ook super. Lachen die diepvriesklasse!
|
||||
|
||||
Zow al n tiedje thuus, Ben het hele weekend geweest. wat n zooi maar ook zo mooi!
Nu tijdens het typen last van trillende handjes, en da's niet best........ Stem is ook al weinig van over. Vanochtend moest elk voertuig er uitworden gesleept, wat n bende. Sponzer (hoop dat je t nog een beetje droog hebt kunnen houden) en Retro Hans nog ff gesproken. En jaja er stond zaterdag nog een Spijlbussie ook, met Grolsch reclame erop, zondag niet meer maar das logisch... |
|
||||
|
||||
Nou wat een blubber bende was het daar! Maar als je eenmaal onder de blubber zat maakte het ook allemaal niet mee uit!!!
Die foto's die retro hans gemaakt heb dat ben ik dus!! Knappe kop he!! hahaha |
|
|||
|
|||
Quote:
Waarschijnlijk bedoel je deze bus. Die bus stond met Hemelvaart ook bij de zomerfeesten Hoeve. Ook een mooi feestje trouwens. Quote:
Klopt! We hebben ook nog een moddergevecht gehouden daar. Wat lachen!
|
||||
|
||||
ja indd deze spijl stond daar zaterdag
en zo te zien hadden wij zaterdag toch iets beter weer dan zondag. wij hebben maar een paar druppels regen gehad |
|
||||
|
||||
Ik moet hier wel om lachen,als er op mania een modderbad is en er een beetje regen valt hoor je iedereen zeuren en gaan we naar huis,draai er muziek van Normaal en Ilse de lange bij en het is opeens gezellig,dit moeten we maar doorgeven aan de organisatie van dit jaar ,dan kunnen ze nog op tijd boeken als het mocht gaan regenen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Weer heb je niet in de hand, enige wat je kunt doen is er proberen er met z'n allen een mooi feessie van t maken, en dat lukt bij de cross altijd. Alleen die modderfuckers die ermee gooien... Zit trouwens ook liever vast met m'n opgekalkte caravan als met m'n auto......... |
|
|||
|
|||
Quote:
Met kameraden onderling is dat wel lachen hoor. Het kind komt dan weer in je boven. Maar inderaad als je naar omstanders gaat gooien die daar niet van gediend zijn is dat niet leuk. Deden we trouwens ook niet.
|
||||
|
||||
Pfoaaw....
Ook weer in de ether Wat een klasse feest weer! Volgend jaar weer van de party (5e keer) met de hele meute Dan alleen maar overalls en laarzen mee |
|
||||
|
||||
Quote:
We stonden volgens mij op het droogste plekje van heel de camping Maar nat en smerig wordt je toch wel daaro... Volgens mij nog zelfs met mooi weer |
|
||||
|
||||
Modder op Mania hield mij ook niet tegen hoor
Deze al gezien? GeenStijl.nl's report van de Zwarte Cross http://www.geenstijl.tv/2007/07/rut...arte_cross.html
|
||||
|
||||
Lol!
|
|
|||
|
|||
KLOK KLOK KLOK
- KUT - Ja mooi filmpje van rutger. |