|
||||
|
||||
Retro Mania
foto's hier
vond het een zeer geslaagde meeting, volksforum nog ff gesponsord en Marco nog bedankt voor het illegale spul
|
||||
|
||||
Bedankt voor de sponsering
Foto's zien er leuk uit, hopen op velen die volgen |
|
||||
|
||||
Coole foto's ! Ik zat er al op te wachten wandt ik kon er helaas niet bij zijn ... Voolal foto 1320, de Sambabus ziet er erg goed uit. Maar ja, ik blijf dromen...
|
||||
|
||||
Idd erg geslaagde meeting met HEEL erg lekker weer.
Foto's volgen nog @Paul, no prob |
|
||||
|
||||
Dit was echt een van de gaafste! |
|
||||
|
||||
Hij is wel cool ja
Maar ik had hem nog wel onder handen genomen gezien de tand des tijds aan deze golf nogal knaagt.... |
|
||||
|
||||
Dat achterscherm!!!
DOEKJE DOEKJE DOEKJE!!
|
|
||||
|
||||
Nog meer foto's staan hier (en er komen nog meer bij):
http://volksforum.com/gallery/thumbnails.php?album=83 BTW, je kan je Retro Mania foto's in dat album uploaden.. |
|
||||
|
||||
Allereerst mijn complimenten aan de organisatoren van Retro Mania
Een supermeeting zonder enige wanklank . Wat mij/ons betreft mag het best een weekend meeting worden hoor . Ook gaat onze dank uit naar de leden van het volksforum die bij ons op de stand kwamen staan . Ed en Corne voor de donatie zonder er ook maar 1 sticker voor terug te willen . De dames van de catering/flyers en andere ongein op onze stand Voorts dank aan de sticker buyers !!! In sommige gevallen is de onderlaag van de stickers huurbaar . Tegen de door de onderlaag zelf nader te bepalen condities |
|
|||
|
|||
Ik vond de meeting ook zeer goed geslaag , Water & air cooled ging heel goed samen , kvind juist dat er een sprintje wel mocht ingelast worden ....
Air-cooled grtzz Sven |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Zeer geslaagde meeting idd,mijn kever is helaas nog lang niet in staat om daar te geraken maar met m'n golf heb ik onderweg wel veel luchtkoelertjes kunnen voorbijsteken en nog eens goed bekijken. Voor degene die me zouden gezien hebben,zwarte golf 3 met I love techno sticker op achterruit.
Zijn er hier die volgend weekend naar Zaffelare komen? |
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal....
Ik zou IEDEREEN, in naam van MVR RACING TEAM, willen bedanken voor jullie aanwezigheid op onze 1ste RETRO VW MANIA!!!!
En bij deze ook de sponsors, incl. VOLKSFORUM.COM, willen bedanken voor hun steun. Volgend jaar zeker een 2de RETRO VW MANIA.... MAAR EERST OP 31/07 en 01/08 THE REAL VW MANIA!!!! Thanks to ALL Greetz TITI-STENGELEIR |
|
||||
|
||||
zeker en vast een goede meeting
zeker voor herhaling vatbaar hier wat pics die ik genomen heb http://groups.msn.com/Golf-classic/...snw?albumlist=2 hop naar vw mania nu :p |
|
||||
|
||||
Ziet er zeker goed uit allemaal ! heb wat gemist....
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja en zo stonder er zeker een stuk of 3-4
|
||||
|
||||
ja maar dit was verreweg de oudste. trommels VOOR
|
||||
|
||||
zo zag ie er ook uit, was wel wat werk aan.
|
||||
|
||||
De rest van mijn foto's op http://members.lycos.nl/dcinl2/retro/ (Marc, mail ze je binnenkort, kunnen ze meteen ook op forumsite)
|
||||
|
||||
keej
|