|
|||
|
|||
6n RWD
Click here to see Video checken zou ik zeggen.. erg veel werk in gezeten.. en nu uiteindelijk loopt hij
|
||||
|
||||
So das een mooi gebakkie, vraag me af hoe ze dat met die bak en schakelmechanisme gedaan hebben!
|
|
||||
|
||||
Sow!
Zitten die gasten niet hier op 't Forum? Zou wel eens tijd worden zou ik zeggen! Erg mooi project, en wat 'n geluidje! Al zal dat waarschijnlijk meer door de uitlaat komen, of het gebrek eraan. Wat zit daar voor 'n blok in?
|
||||
|
||||
Quote:
Zie 't nu ook onder 't filmpje staan.
|
||||
|
||||
Quote:
Da's nou vaak het enige makkelijke bij inbouw van motorfiets motoren: eenvoudig sequentiele schakeling, stang eraan en je hoeft alleen maar te duwen en te trekken De overbrenging van een blok wat gemaakt is op kettingaandrijving naar een achteras vind ik spannender. Hoe is dat gedaan? Gewoon starre kart-achtige as?
|
||||
|
||||
Quote:
Blok zit er gewoon niet-aangesloten in, ik zie m namelijk niet rijden Maar indd met starre as zal hij niet lekker door de bocht komen...
|
||||
|
||||
Starre achteras, juist. Daarom vraag ik mij dat dus ook af.
|
|
||||
|
||||
zoals erbij wordt vermeld wordt hij gebruikt voor driften, dan is die starre achteras niet zo heel erg lijkt me. De "100% sper" werking zal het driften vergemakkelijken, alleen lijkt het me dat hij niet ten alle tijde driftend de bocht doorgaat
|
|
||||
|
||||
Daarom kwam ik dus ook op starre as
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
hahaha klopt allemaal mensen het is ook de planning om ermee te gaan driften ..
niet meer en niet minder er zal ook geen kenteken op komen.. de overbrenging is nog niet zover, in deze tandwielsetup zou de hele bak aan gort getrokken worden, vandaar dat hij NOG niet rijd.. zal de vervolg filmpjes wel posten hier
|
|||
|
|||
Quote:
de filmer zit hier af en toe op het forum.. maar vooral op het vwforum daar lopen ook 2 topics. dit is de andere creatie van hetzelfde team, ditmaal met een kawa 1100:P ze zijn ongeveer in hetzelfde stadium (afbouwen is begonnen ) Click here to see Video
|
||||
|
||||
Quote:
Een maatje van me is daar ook mee bezig, nou weet ik alleen effe niet zeker wat ie d'r voor een blok in ging zetten. Hij heeft lang zitten twijfelen tussen een Hayabusa en een Civic. Maar wat het nou geworden is houdt ie nog geheim. De mini is helemaal nieuw opgebouwd met een buizenframe, en heel veel staal is vervangen door Fiber. Ik zal eens kijken of ik nog ergens wat plaatjes op de PC heb staan van dat dingetje in de opbouw.
|
||||
|
||||
Ik dacht eerst dat t (weer?) over die fransoos ging, die 2 motorfietsblokjes in z'n 6N hing: 1tje voor 1tje achter... Rings any bells?
|
|
||||
|
||||
ja
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 11:52. |
|
|||
|
|||
Quote:
precies, ja epperrr is hier volgens mij wel eens te springen... o ja die sierra (migdiff. noemt men dat hier tegenwoordig :P)
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
je was me voor richard
wilde hem net ff (even) posten..
|
||||