|
||||
|
||||
Iemand dit project al gezien? V8 Rallye Bi Turbo...
DAMN
its a Audi V8 32 Valve, with 2 GT28 turbo, 6 speed gear box from a Audi A6 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2821397&page=1 Het is en blijft een fransoos die aan het project werkt, dat is bijna net zo erg als dat René met dit project bezig zou zijn... DUS... Of het een verbetering is...? lijkt me niet! Of het zonde is................? Volmondig JA! Maar verdomme wat een beest zal dat zijn als ie ooit afkomt... |
|
||||
|
||||
op zich zonde.. maar wel megacool!
ben altijd meer richting techniek dan merkgebonden Ja ik zou dit wel willen hebben
|
||||
|
||||
Ik vind dit ook megacool!! en ja ik zou ook zeker deze rallye willen hebben
maar wat ik bedoelde in de eerste post met "Of het een verbetering is...? lijkt me niet!" Wat zal deze verandering doen met de wegligging... |
|
||||
|
||||
met dat vermogen is het wel op te vangen... audi s1 is ook zwaar onderstuurd maar dmv de quattro en veel vermogen trekt die de bocht door zeg maar
|
||||
|
||||
hmm dat wist ik niet, ik ben echt reuze benieuwd waar dit op uitdraait want de huidige eigenaar is al eens eerder met een leuk projectje bezig geweest.
Dat heeft ie niet afgemaakt omdat het teveel werk was... Terwijl hij dat toch van te voren kon weten Foto van het vorige projectje, maar is te groot [trekt het forum uit z'n verband] http://img252.imageshack.us/img252/6527/imag00059hf.jpg |
|
||||
|
||||
kijk als je een vr6 in een golf 1 legt en op de voorwielen aandrijft dan zit practische alles voor de voorwielen met de aandrijving ook daar.
hij heeft zo te zien een hele lage motorinbouw en de bak loopt in de lengte dus betere gewichtsverdeling. Heb het laatst mogen aanschouwen op drift dag een bmw e21 met een bmw m5 v8.. kont ging mooi om..
|
|||
|
|||
Vind het wel zonde van de rallye.
Maar ben heel benieuwd hoe dit loopt.
|
||||
|
||||
Totaal zinloos,maar hoe meer Rallyes verkloot worden hoe exclusiver alle andere worden
|
|
||||
|
||||
Een heel mooi project, maar die tunnel zit nu dus dicht gecarbont? Ben benieuwd wat de body daar niet wel van vind!
|
|
||||
|
||||
Echt wel ziek... Maar zonde van de Rallye, Ze hadden beter een GTI'tje kunnen pakken, daar rijden er nog genoeg van
|
||||
|
||||
Quote:
nee, beter een CL'etje. Hoeveel fatsoenlijke GTI's ken jij nou helemaal nog?
|
|
||||
|
||||
Quote:
HAHA vroeger was het een polyester matje met polyester hars,dit is de moderne versie,Dan liever nog het laswerk van Rene dan dit GEINTJE |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie zegt dat ik het over een fatsoenlijke GTI had... Das natuurlijk ook zonde...
|
||||
|
||||
ik vind het zonde
|
|
||||
|
||||
Tja dat wist ik dus niet, weer wat geleerd. Kijk anders eens op www.durocco.com ook erg leuk, 2x een PL blok erin gelepeld. Gaat best wel van zijn plek!!
|
|
|||
|
|||
zonde van de auto, dik blok maar hang dat dan in een andere auto zodat er niet zo gebeund hoeft te worden.
Zal beste trillingen doorgeven zoals die bak tegen de carroserie aanligt. En teveel gewicht voorin, en hoe komt dat ooit door de keuring mzzl, grtn yal |
|
||||
|
||||
Zag em al op vortex. Echt zonde !!
|
|
|||
|
|||
Jammer van de auto, dit zijn bijna onherstelbare veranderingen.
Was beter om zoals Melchior een opgevoerde 20v erin te bouwen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha,Rallyes zijn van af fabriek al verkloot
|
||||
|
||||
jammmmmeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van die rallye