|
||||
|
||||
golf mk2 op c2tjes
julie mening graag
|
|
||||
|
||||
Wielen zijn goed maar passen zeker niet bij de stijl van de auto. Ik zou het volgende doen:
- Spoilâh verwijderen -> originele erop - RS bumpâh verwijderen -> originele erop - Spiegels verwijderen -> originele erop - Normale tankdeksel erop - Wisser plat leggen
|
||||
|
||||
sluit me bij bennie aan... spoiler kan echt niet
|
|
||||
|
||||
Ik zou er zeker die spoiler er afgooien ...
Verder zou ik hem zo laten of toch andere velgskes (gespoten in dezelfde lak als de gti) suc6 ermee
|
||||
|
||||
Quote:
jah met een paar dingen ben ik het wel eens ruiten wissen had ik ook graag plat gehad toen ie niet goed as en ik de relais eruit had legde ik hem ook altijd plat kun je me mischien vertellen hoe ik hem kan laten stoppen als hij plat ligt spiegels ben ik nog niet overuit tank klepje vind ik niet super lelijk maar als de auto gespoten wordt komt er cker eentje van de sloop op wie in kleur mee gespoten wordt en wat ik met de bumper ga doen weet ik nog niet spoiler blijft voor zo ver ik nu weet er nog opzitten verder komen er nog audi handgrepen in ahterkant wordt alles dicht en strak gemaakt en mischien komt er wel een ronde tankdop op wat de ex corrado van rischard niens rood met flipflop dak ook heeft de porsche velgen zijn van kameraad van me komen onder corrado 14.5 cm verlaagt is onderkant zwart gespoten en dak groene kleur wat ie orgineel heeft ik wou even julie mening vragen omdat ik binen kort toh iets anders onder mijn golf wil hebben verder heb ik nog Last edited by 1800 16v kr : 04-07-2006 at 22:12. |
|
||||
|
||||
wisser is heel simpel
Wissermotor in ruststand... armpje op de motor loshalen en wisser plat leggen, armpje dusdanig draaien dat deze weer op de motor kan.
|
||||
|
||||
Quote:
jah maar hij gaat toch in de rust stand aan links en dan naar rechts als ik hem dan plat leg komt hij dan niet over de motorkap heen zeg maar of zie ik dat nu helemaal verkeerd of moet ik het gedeelte in de lekbak veranderen |
|
||||
|
||||
daarom moet je het armpje verdraaien... de wisser haal je niet los, die verplaats je alleen even als je het armpje van je motor heb gedemonteerd.
|
||||
|
||||
Quote:
kan ik hm dan zowel rechts als links leggen |
|
||||
|
||||
ja.
|
||||
|
||||
dan komt ie zo te liggen als op foto 4 en 5
|
|
||||
|
||||
als je dan toch bezig bent, doe dan ook meteen je achter wisser ook plat leggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
julie letten op dingen waar ik never nooit op zou komen dit gaat denk ik net zo als voor gewoon het meganisne anders leggen |
|
|||
|
|||
Mooie velgen.
|
|
||||
|
||||
als je de achterspoiler erafhaalt: bewaren!
Deze wordt vanzelf weer oldskool! Zie de achterruit-jalouziën... Jens
|
||||
|
||||
Quote:
de achterruit-jalouziën wat is daar mee dan als ik vragen mag of wat bedoelen julie er precies mee ik zit er naar te kijken maar snap het niet echt Last edited by 1800 16v kr : 05-07-2006 at 11:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
NIX maar eerst waren ze FOUT, nou zijn ze old-skool! k zou ook de booskijkâht effe dr af halen voor de rest sluit ik me bij mn voorgangers aan velgen zijn zeker mooi! maar passen gewoon niet bij de stijl van de golf
|
||||
|
||||
boos kijker wordt nog in kleur gespoten
en 2 setjes spiegels en adapterplaten m3 en 1 setje orginele verder wordt het linker voor scherm en bumpers in kleur gespoten de rs en een g60 bumper ruitenwissers worden nog in kleur gespoten |
|
||||
|
||||
Quote:
komt inderdaad op het zelfde neer |
|
||||
|
||||
Allereerst, doe wat je zelf mooi vind, al weet ik zeker dat (zonder ook maar 1 iemand voor het verkeerde been te schoppen) je meer positieve reacties op het vwforum zal ontvangen als hier op volksforum.
En..... Een goed bedoeld topic eindigd wel vaker in een afzeiktopic, en dat is niet wat je wilt denk ik. |