|
||||
|
||||
Leuke buggy's
kwam deze op cleaned tegen:
projectje: ziet zo toch wel heelstoernietoff-road buggyachtigmeerkitcarachtig uit...
|
||||
|
||||
gespot op de VW nationals in Frankrijk
|
|
||||
|
||||
Dune buggy ala dessert storm
http://www.autoscout24.de/home/inde...tsg_detail_bild
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is echt helemaal mijn stijl!!! Kan iemand me meer info over de kit of over dit project geven??? |
|
||||
|
||||
Quote:
via de link van de foto's??? kom ik op deze site: http://www.buggyboys.be aah ben al iets verder, meer pics: carrera buggy achterkant vind ik minder geslaagd: wel leuk blokje
Last edited by Berserker : 12-06-2006 at 14:18. |
|
||||
|
||||
die had ik al gevonden hoopte eigenlijk of mensen ook de naam van deze kit weten (mits dit een standaard kit is...)
|
|
||||
|
||||
volgens mij dezelfde kit als deze met paar aanpassingen: zijbakken voorkap...
|
||||
|
||||
Echt heeeel ruig ding, achterkant is inderdaad wat minder.... die uitlaat doet het em voor mij niet zo
man man man, wat zou ik graag zo'n projectje beginnen, helaas heb ik er hier nergens plaats voor |
|
||||
|
||||
Het is geen buggy, maar hij hoort ook niet in een andere thread en is te zeldzaam voor zn eigen..
maar cool is hij wel.
|
||||
|
||||
Quote:
WTF is dit???
|
||||
|
||||
australische Country Buggy
|
||||
|
||||
veel moois van buggy heb ik nog niet gezien hier. zeker niet zoals de 1e en 2e foto, is echt wel
zo hoort een buggy te zijn vind ik: Meyers Manx ==> mooiste buggy die men ooit gemaakt heeft |
|
||||
|
||||
meyers manx is echt wel goed..
alleen in nederland zie je niet echt vaak mooie buggies.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nou, kijk hier maar eens > www.buggyvrienden.nl Onder de rubriek Buggies in Nederland vind je het grootste (en enige) online buggyregister van Nederland. En inderdaad, ook ik vind de Meyers Manx de mooiste buggy. |
|
|||
|
|||
Nr. 138 vind ik toch ook wel erg mooi.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De mooiste van Nederland !? |
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag deze gespot
op de boulevard in Katwijk Z-H
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je er ook een kenteken van? |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee.... nr. 100 is de mooiste www.buggyvrienden.nl > Buggies in Nederland > Buggy Register |