|
||||
|
||||
Gespot Golf1 GTI Martin Schilder Alkmaar
Vandaag even een rondje Alkmaar gemaakt met de Golf en even langs de auto's van Martin Schilder Alkmaar.
Het zag er allemaal weer netjes uit met Seat op de nieuwe locatie van het complex. En toen even naar de Golf V R32 kijken maar die heeft niet veel aandacht gehad. Want toen ik binnenkwam zag ik daar een Zilvergrijze golf 1 GTI staan. Zag er erg netjes uit ik denk eentje van rond 1977. De oude tellers, zwarte stale bumpers, erg nette stoelen en volgens mij overgespoten. Misschien iemand van hier? Misschien dat nog meer mensen hem gezien hebben? |
|
||||
|
||||
nee dat is een inruier geloof ik is van schilder zelf en is in het geheel opgeknapt
|
|
||||
|
||||
dit was hem |
|
|||
|
|||
echt lekker orgineel,op velgen na dan
mooie ride |
|
||||
|
||||
en ff blauwe platen erop mikken
|
||||
|
||||
gave kar!
|
|
||||
|
||||
zo eentje moet gewoon op 13" rijden.....ats ofzo...
nette auto!
|
|||
|
|||
strakke bak, zal van de week ook es ff gaan kijken.
|
|
||||
|
||||
Zeer mooie auto.
Wat kost zoon ding nou in deze staat?
|
|||
|
|||
gokkie
Quote:
ik gok zo'n beetje op 2,500 tot 3000 eutjes
|
||||
|
||||
Als deze een originele gti uit 77 is denk ik dat je met 2500-3000 euro niet ver komt...
die gaan op ebay en mobile weg voor 10-13000 euro...
|
||||
|
||||
Super mooie mk1
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als jij m voor 3000 kan kopen, koop ik m gelijk van je over voor 4000, heb je 1000 euro winst hahahahahha
|
|||
|
|||
Mooei golf 1 !!!!
|
|||
|
|||
Blijven toch super wielen.
De gespotte golf 1, Mijn golfje Last edited by Domi : 06-03-2006 at 16:58. |
|
||||
|
||||
Denk niet dat het martins golf is, kerel is al jaren geleden overleden hahahahaha............
|
||||
|
||||
Ik wist dat ik deze auto eerder gezien had (het kenteken in ieder geval)
Even graven, en tadaa! Stond in het Volkswagen Magazine van augustus 1999. Originele kleur is mooier!
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een golf 2.
Maar heb een groter hart voor de golf 1 en dan wel de GTI. Mooie bak,ik het niet vaak genoeg zeggen.
|
|||
|
|||
Ik dacht al een bekende golf 1. Ik heb die gti al jaren op een plaatje in me schuur hangen. Kenteken kwam me al bekent voor hahaha
|
|
||||
|
||||
Quote:
precies, inderdaad, dat blad heb ik ook nog steeds hier thuis liggen. |