|
||||
|
||||
Kijk es wat ik me heb gekocht? GOLF1 LS
Via mijn zwager Goldfinger gekocht
VW Golf1 1.5 LS Lidogroene automaat Van (Duitse) 1e eigenaar 71.000 km op de teller Let the pics do the talking Zoals jullie kunnen zien zijn de spatbordjes niet meet je-van-het, dus hebben jullie nog wat liggen of weten jullie een paar (links EN rechts) dan hoor ik het graag! |
|
||||
|
||||
Ziet er bijna hetzelfde uit als mn Passat, weet je zeker dat t Lidogroen is? Lijkt mij Manillagrun? Of is deze net wat donkerder?
|
||||
|
||||
gefeliciteerd
|
||||
|
||||
ooh dat bruin vind ik zo dik!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
In de kofferbak (bij het reservewiel) zie je een klein grijs plaatje. Hier staat op LIDOGRUN Ik dacht ook eerst dat het Manillagrun was, maar staat er toch echt |
|
||||
|
||||
damnz ziet er goed uit!! veel plezier ermee!
grtz Danny |
|
||||
|
||||
Quote:
Okeej, het kleurt idd wel wat anders als je het goed bekijkt, tis IETSJE donkerder volgens mij en n iets andere tint
|
||||
|
||||
erg mooi hoor, lekker onverprutste golf. interieur is super,
zo te zien weinig werk aan, voorschermpje en wieltjes even spuiten? succes ermee en gefeleciteerd! |
|
||||
|
||||
zo dan die ziet er nog wel effe gaaf uit zeg...
wat is het bouwjaar?
|
|||
|
|||
zo, super!!! zal mooi staan naast de jetta!
|
|
||||
|
||||
Sponzer !!!!!!!!!!
Doe roege bere !! Supergolfie mien jong !!! Eemn plat op de snoede, en npoar andere wieln (een beetje menie --> het Rene nog wel stoan) en goan mit dat ding !!!! Der stoan op MP nog wel 2 spatbordjes in Alteveer: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...lR1Q%3D%3D&df=1 Misgien is dat wat ???? Succes der mit in elk geval !! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Had ze al zain Stoan nog wel meer schiern op moar den komst in t imitoatie gebeurn. Hoopn dat dei oet Alteveer ze dr nait al te roeg oaf het reetn Quote:
Dacht dat ik het er al bij had gezet Maar het een eentje uit 1982 juni of juli dit jaar belastingvrij Quote:
Onverprutst, zo wil ik hem graag laten Zoals alles nu lijkt zijn de voorschermen en de wielen de grootste aandachtspunten, maar we komen vast nog wel een paar meer kleine dongetjes tegen. Verder is er helaas ook in gerookt, maar vergeleken bij mijn eerste golfke (de witte 1100) valt dit allemaal reuze mee Heb de chromen kapjes en spatlapjes van Chrisje op het oog en zoek nog een dakrekje Uiteraard zoek ik ook nog beide voorschermen!!!! Heel misschien gaat ie een klein beetje zakken, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,
ziet er goed uit !!
|
||||
|
||||
en die tennisbal kleurt mooi bij je auto....
mooie smetteloze 1 hoor! gefeliciteerd..
|
||||
|
||||
Super, goeie vondst!
|
||||
|
||||
Quote:
trekhaak gaat er af hoor |
|
|||
|
|||
Mooi wagentje hoor!
Quote:
Weet iemand of de trekhaak van een golf mk1 ook op een Jetta mk1 past? Of met andere woorden zijn de bumpers uitwisselbaar? Zo ja dan heb ik er wel interesse in als je hem weg doet en niet te ver weg woont... |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, arjan
veel plezier ermee
|
|||
|
|||
juni of julie dit jaar belastingvrij??
het is nog maar 2006 he juni 1982 zou juni 2007 worden neem ik aan? |