|
||||
|
||||
DGB kever/buggy
hebben jullie eigenlijk wel DGB gezien vandaag....?? want er wordt hellemaal niet over gepraat op het forum (of ik mis wat) het stond wel in de nieuws brief van paruzzi....
maar er kwam dus een kevertje in voor....die werdt omgebouwt naar een baja buggy....zelf vond ik ondanks dat het stickers waren, een hele mooie opdruk....en het is echt wat zij wou... Flower Power !!! niet mijn smaak maar dat maakt niet uit Gr. michiel
|
||||
|
||||
ik heb et ff gezien... maar vind zo`n baja bug maar niets.. op zich wel grappig gemaakt... voor die meid..
maar `k had liever gezien dat ze dr originele kever gingen aanpakken.... maarja... bij de grote beurt moeten ze er weer iets aparts van maken op zich wel beter dat ze zo`n originele baja kit er omheen hebben gedaan.. in plaats van zelf dingen te fabriceren
|
||||
|
||||
Quote:
haha ik denk dat een luchtgekoelde volkswagen gewoon moeilijk te verneuken is haha Gr. michiel
|
||||
|
||||
ach is altijd weer teveel van het goede daar..
gewoon plaatwerk origineel laten, paar mooie wielen(echte lichtmetalen ) en laag aan de grond. moet zeggen dat het interieur wel mooi gedaan was, met die jeans bekleding, en de bedrijfswagen waar ze het mee kwamen brengen, zowel van paruzzi, als van de bekleder, waren super!zeker in vergelijking met de auto's die ze daar verbouwden. Die baja kit was gewoon niet af, achterwielen waren veel te smal tov de brede achterschermen.. ze was er wel blij mee iig, ik had ook liever die kever dan die fiesta... |
|
||||
|
||||
FUCK DE GROTE BEURT PIMP MY RIDE WANNABEES.
das mijn mening Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Uitgesproken (of moet ik zeggen uitgeschreeuwde?) mening heb jij zeg?!
|
|
||||
|
||||
Wat ik jammer vind is wat me bijna iedere keer opvalt bij DGB is dat ze interieur maar "half" doen.
Bij de baja bug hebben ze de stoelen leuk gefixed. Maar doe dan ook iets aan de deurpanelen, hemel en het dashboard. Dat is toch ooo zoo makkelijk bij een kevert. Maar ja, wie ben ik....
|
||||
|
||||
Quote:
jah idd ze doen meestal alleen de stoelen.....meer niet....maar bij ons hebben ze ook de panelen gedaan....want die hadden we niet Gr. michiel
|
||||
|
||||
Wij hebben gisteren op de Motorshow in Essen een Subaru van DGB zien staan.
Wat een slechte afwerking. De dorpels waren bij de instap zo gepoten dat de originele kleur er nog door heen kwam. De kabelboom was slordig in zwart tape gewikkeld en kronkelde zonder doorvoerrubber de carroserie in. De instaplijst ontbraken alle drie de klemmetjes van. En dan heben we nog maar heel even staan kijken.
|
||||
|
||||
Michiel, ik heb het niet gezien. Maar ik denk van alle auto's die zijn gedaan bij DGB, die van jou er het beste uitgekomen is. Mede doordat je hem zelf origineel wilde houden. Ik ben benieuwd naar foto's van de kever/baja van afgelopen vrijdag... of komt er nog een herhaling?
|
|
||||
|
||||
Quote:
zover ik weet en ik gezocht heb staat er op het internet nog geen enkele foto van de baja....wat ik wel jammer vind, want ik vraag me af of de eigenaar nou echt een Volkswagen fanaat is en ook naar meetings gaat enzo of dat gewoon een kevertje had voor de leuk..... Gr. michiel
|
||||
|
||||
GEVONDEN...heb ff gezocht maar toen ik bij mijn eigen website keek en naar de link ging van de ontwerper....vond ik een schets en een paar foto's van het kevertje....
site ontwerper schetsen Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
Ech wel! En het verhaal erbij: Quote:
Ik moet zeggen dat ik het niet de lelijkste creatie van DGB vind. Alleen de achterwielen zouden wel (heel) wat breder mogen.
|
||||
|
||||
Quote:
haha had nog niet de site van DGB zelf bekeken....en idd hij is niet lelijk maar ik had mijn kever niet zo willen hebben.....en idd die achterste wielen zijn smal... Gr. michiel
|
||||
|
||||
tja smaken verschillen ik vind het niets!
|
|
||||
|
||||
grappig, de reacties op deze site zijn vaak allemaal van hetzelfde caliber:
moet origineel blijven, moet voor 67 zijn, moet plat op zijn bek, smalle voorras LM velgjes, en wijk je af, tel je niet meer mee!! oja eigenlijk moet het een spijltje zijn, das nog beter laat een ander ook eens blij zijn zeg!!!!! of toch een beetje jalouzie mijn moto: je rijd in een afwijkende auto, denk dan niet altijd hetzlefde als de rest. btw ik vind hem wel lekker vrolijk! |
|
||||
|
||||
Wat gek, een zwartmetallic Mex. Zou het een Special Bug geweest zijn?
Baja is weer eens wat anders, vind het wel wat hebben.. lekker rag-stijl, kun je nog eens over een drempel Jens
|
||||
|
||||
ik weet niet wat ik ervan moet vinden. jammer, another kever bites the dust.
baja's en buggy's zijn vet mits ze gewoon ech vet zijn. pimp my ride hebben ze ook wel zon baja gemaakt, een originele, dat ding was super vet!! |
|
||||
|
||||
Tja, ik vindt het te veel plastic
|
||||
|
||||
ik vind het wel aardig zo
als de stickers er af zijn en hij is een beetje verlaagd met dikkere wielen achter hoef je je volgens mij niet te schamen op een meeting. en volgens mij was het een kever uit 1984? dus waarom niet |