|
||||
|
||||
ZATERDAG, SLEUTELDAG
wie rijdt (voor) joker??? ...en wat doet zij hier en waarmee? (laat je niet afleiden door die wulpse rondingen) Kek nâh... FlatFour op de knietjes! is ff t koelwater aan t peile... en is dit de edele bilpartij van de ANWB-directeur himself - VOLKSWOUTER??? Hier wordt hard gewerkt! VWouter: "hé FlatFour, geef mij t koelwater ff an!" FlatFour achter de "zieke" joker... Apart trouwens, zo'n tennisbal als tok! Dan maar met grof geweld!!! Je ziet m denken: "tis niet van mij, dus wat ken mij t rottuh!" Zo, alles dur afgesloopt... en nu? En nou maar hope dat Gert of User-x straks nog langs komt om de boel te redden The three VW-tiers met het enige goed-rijdende voertuig op de voorgrond (juist, een Nissan!) Bientje maakt foto: Wout schrikt: zit me haar goed? Kr@k: zo modern-talking genoeg? FlatFour: waar is me haar? Wat een plaatje hé? Nog nooit een monteur gezien met zo'n ontwapenende blik... Eindresultaat: bug op boxterwielen... Volgende week zelfde tijd???
|
||||
|
||||
Leuk hoor, maar wij hebben nooit tijd tijdens het klussen voor foto's, we willen dan snel weer testrijden.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
Hmm, we hebben vrijdag en zaterdag bij mij achter ook gezellig gesleuteld (Chris, Niels, Jaap, Maurice en ikke) maar ook geen foto's gemaakt..
Vrouwelijk schoon ontbrak ook |
|
||||
|
||||
Quote:
De mensen hier boven zijn inderdaad meer van het soort "show-sleutelaars"... En dan te bedenken dat die twee glamour-hair-blowers en die kale travestiet er nog niet eens bij waren... Ik distantieëer me dan ook volledig van dit soort lui
|
||||
|
||||
Re: ZATERDAG, SLEUTELDAG
Quote:
He Sabine, gaan we de German-Style-kant op? staat wel heftig die Porsche wielen eronder! Nu nog ff naar beneden dat ding
|
||||
|
||||
Kale trafo mag deze acties pas achteraf weten .. zeer wijs
Ik zal het hier nog maar een keer aan Bien vragen : weet je nou al wat voor merk het is van die olieopruimzooi ? |
|
||||
|
||||
Dat komt de volgende sleutel zaterdag aan de beurt, de verstelbare vooras ligt al klaar om erop gezet te worden!!
|
|
||||
|
||||
Re: ZATERDAG, SLEUTELDAG
Quote:
Daar wil ik ook wel eens een avondje mee sleutelen
|
||||
|
||||
Die krik is te huur hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zozo, goed bezig! :bow: |
|
|||
|
|||
Quote:
Laat Mc Gyver het maar niet horen .... "show sleutelaartje" ..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft die de fotos gemaakt ? |
|
||||
|
||||
@gert: heb, zoals je in de topic kan zien, dit weekend geen tijd gehad om thuis te kijken, laat je het wel weten als ik het heb nagekeken!!
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
en dan toch voor "dit soort lui" een topic geopend ... Usertje,je hart zit op de goede plek .... :verliefd: |
|
|||
|
|||
Nou nou User-nix is wel weer druk bezig, maar niet voor de baas!
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit die wielen onder de kever maar, hij moet idd nog ff een stukje omlaag.
|
||||
|
||||
ja Bien zakken dat ding maar die uitlaat is supertof wanneer kom je hem showen ?
|
||||
|
||||
Zou er niet te gek veel meer aan doen, ziet er gewoon goed uit zo !
cool hoor, die velgen, zeker bij de kleur van de auto 8)
|
||||
|
||||
Quote:
Zodra ik hem heb scheur ik een keer bij je langs, je hoort me vanzelf wel aankomen met die uitlaat!!! |