|
||||
|
||||
Corrado G60 ( 1991 ) & (1989)
Hallo ,
Nu dat me caddy mk1 verkocht is had ik weer wat plaats en toevallig had een vriend van me iets leuks te koop staan ... een corrado G60 ( en omdat ik al een leuke collectie staan heb ) en omdat ik al 2 corrado's gehad heb heb ik er nu weer eentje . sommige zouden hem misschien herkennen ( heeft vroeger wel wat vw meetings gedaan ) Corrado G60 ( 02/1991) Recaro leer interieur ( Verwarming & elektrische ) nog niet getest of het werkt Elektrische Ramen Elektrische Spiegels Alcantara dakhemel ( en nog heel veel dingen in alcantara die ik terug standaard wil ) Volledig gecleaned gerolde wielbogen lelijke TT tankklep Kristal Achterlichten Inpro Voorlichten Supersport Inox Uitlaat Met supersprint Spaghetti KW schroefset vooraan / Onbekend merk achteraan de wagen heeft natuurlijk wat schade enz. en wat zijn de plannen - volledig interieur poetsen en veel liefde geven ( kijken van waar het water komt die in de wagen loopt ) - Remmen volledig nazien en vervangen waar nodig - onderstel volledig vernieuwen - Andere Achterlichten ( Zwart of US light ) want die kristal's Baahhh - Respray ( Als er budget zal zijn ) want dat parelmoerkleur vind ik maar niks - weer meer G60 look geven ( orginele deuren / originele motorkap / orginele grill / originele koffer ) de bumpers vind ik nog mooi - Motor volledig reviseren ( het is nodig ) + wat opkietelen ( Kzit zo wat te denken aan een 16v g60 of gewoon een 8v g60 maar dan goed opgekieteld ) - Leuk set wielen en dan kom ik al een heel eind om een leuke daily te hebben
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) Last edited by Scirocco_1600 : 26-06-2017 at 18:47. Reason: titel naam wijziging |
|
||||
|
||||
Komt me idd wel bekend voor , vind het een dikke rado en vind de tt dop echt wel knap
|
||||
|
||||
Plannen klinken goed, is de corrado ook zeker waard !
|
|
||||
|
||||
Quote:
De tt klep is inderdaad mooi ... In een tt :P het zou misschien mooier zijn in dezelfde kleur van de auto
|
||||
|
||||
Quote:
De Corrado staat van 2008 stil ... Heeft dus heel veel liefde nodig , ik heb hem eigenlijk gekocht voor het interieur en dan de rest te slopen maar hij is gewoon nog te goed ook al heeft hij al 270.000km gebold
|
||||
|
||||
Hou anders het interieur en verkoop de rado door aan mij =p
|
||||
|
||||
Quote:
Haha dat zou inderdaad een optie kunnen zijn , alles is te koop he
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) Last edited by Scirocco_1600 : 29-11-2015 at 09:34. |
|
||||
|
||||
Gewoon even uit interesse mag je de vraagprijs altijd even doorsturen via Pm =p
|
||||
|
||||
Quote:
Kheb eigenlijk geen vraagprijs in gedachten , maar als ik een bod krijg die ik niet kan weigeren mag hij weg
|
||||
|
||||
Mocht je de alcantara delen in de verkoop gooien, laat het aub even weten 😉
|
|
||||
|
||||
Draait hij nog eigelijk ?
|
||||
|
||||
Quote:
ja hoor start gewoon goed , draaid zelf als je aan het stuur draaidt , motor wordt preventief vervangen ( omdat hij al 8 jaar stil staat )
|
||||
|
||||
Quote:
alcantara dakhemel en A/C stijlen blijven maar al de rest van de alcantara wordt terug verwijdert ( Asbak is in alcantara / Asbakachteraan is in alcantara / kapjes achter de spiegels / kapjes op de gordel /de deurbakken/ rond de sigarettenaansteker overal alcantara :p )
|
||||
|
||||
Gisteren wat klein spul opgehaald
Nieuwe Grill + Zwart Logo + G60 logo ( allemaal orgineel vw behalve het G60 logo ) Isolatie matten ( voor een mk1 :p hopelijk passen ze in de corrado ) Rode en zwarte Lichtenfolie de zwarte folie is voor de koplampen ( even een test gedaan ) Wat vinden jullie ? Folie of origneel ? De rode folie is voor die lelijke kristal achterlichten ... moet nog gebeuren verder is er niks meer gebeurd aan de corrado staat er wat stof te vangen
|
||||
|
||||
ik vind de donkere lampen deftig hoor, benieuwd naar de vorderingen
plannen klinken goed
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Plannen klinken idd goed ... Enkel krijg ik de budgetten niet rond
|
|||
|
|||
no it will be brother :
|
||||
|
||||
Waar komt die zwarte folie vandaan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb het hier vandaan ( daar haal ik al me VW spullen behalve spullen voor motor en remmen dat haal ik bij de locale onderdelen shop ) http://www.mecatechnic.com/nl-NL/ze...ijs_UA01900.htm mooie kleur / lijkt me goeie kwaliteit enkel wat dik om te handelen
|
||||
|
||||
Quote:
Nice corrado ,they are all brothers and sisters ( some are faster other are slower , Some are higher others are lower ) and mine is gonne be Choclate brown or Antricte Grey