|
||||
|
||||
Het begint er op te lijken
Auto is zo goed als af aan de buitenkant en ben er best wel tevreden mee Alleen beetje jammer dat ie nog steeds niet loopt. Moeten nog een aantal dingen gebeuren @ 16v motor. Aandrijfassen, uitlaat moet nog goed en voor de rest wat bekabeling etc. Als iemand nog een set aandrijfassen heeft te liggen voor 16v @ Golf1 hoor ik het graag, want ik ben nog steeds zoekende. |
|
||||
|
||||
Dat begint er zeker op te lijken! Nice.
|
||||
|
||||
Ziet er super uit!
Succes met de afbouw van de motor (Je woont aan de Voorweg toch, dichtbij Berend/LuNaTiK?)
|
||||
|
||||
echt een mooie mk1!
over die assen ga ik voor je opzoek |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik woon wel in Damwoude, maar niet aan de voorweg :p Ingrob bedankt als je wat vindt hoor ik het wel. |
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit
|
||||
|
||||
Toppertje !!
|
|
|||
|
|||
super!! mis alleen het rode biesje.
|
|
||||
|
||||
zooo gaaf man!! helemaal mijn smaak!
|
|
||||
|
||||
Sow die velgen stralen er werkelijk op!!
|
|
|||
|
|||
Sow, mooi bakkie hoor. En super velgen. Post eens wat foto's van het motortje.
|
||||
|
||||
gewoon af he!!!!
strak ding hoor!!! |
|
||||
|
||||
wat voor maat zijn die bbs??
en ja mooie auto hoor
|
|||
|
|||
I love red, ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
He Lieuwe,
Nou ziet er inderdaad erg gelikt uit kerel. Velgen is top zo !!!!! Wat voor uitlaat heb je er onder hangen ?? Supersprint ?? zo ja, zou je me even een prijs kunnen PM'en wat je daarvoor betaald hebt ?? Grtz.............. LRR Ps: Succes met de laatste loodjes.................
|
||||
|
||||
Quote:
Zat er eerst wel op, maar mis het bovenste gedeelte + van de rest was de verf helemaal gaar. Wil het er wel weer op hebben, maar die randjes zijn nogal moeilijk te vinden heb ik gehoord. Misschien ergens grill fixen met chromen rand en die dan spuiten. Quote:
Heb niet echt up-to-date foto`s. Na deze foto is er al veel meer aangesloten. En ja de motorruimte is matzwart Quote:
7" breed voor en 8" achter. ET waardes weet ik niet. Rondom Toyo Proxis T1-R 195/45. En nog bedankt voor de andere reacties |
|
||||
|
||||
dik in orde!
|
|
||||
|
||||
ziet er zeer goed uit. die velgen staan er geweldig onder. succes met de motor