|
|||
|
|||
Timberland's R32 weg en 2,5L 4-motion
Ik heb een originele mk3 vr6 us model.
met wat kleine aanpassingen. zoals de auto op de foto staat was 2 jaar geleden met worthersee Daarna is die met olie problemen in de schuur belandt en niks meer aan gedaan. na een jaar toch maar weer zin ervoor gemaakt om de motor te reviseren, echter nadat ik daarmee klaar was kon ik voor een leuk bedrag een r32 met dsg krijgen Last edited by timberland : 07-07-2015 at 18:28. Reason: different engine |
|
|||
|
|||
de nieuwe wieltjes voor 2014
en natuurlijk even de motor gepast |
|
||||
|
||||
Best aardig!
|
|
||||
|
||||
dikkkk!
super wielen ook. TMB's? vraag me wel eens af hoe dat zit met die 3.2 motors, zijn die ook in andere auto's geleverd dan alleen een R32? zie ze ook wel eens met audi logo? |
|
||||
|
||||
Idd ook in audi geleverd, mooie us timberland, ben benieuwd als die klaar is
|
||||
|
||||
maar zijn dat dan echt dezelfde motors? en deze komt echt uit een golf R32 of een andere vw?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit belooft wat goeds! Succes !
|
|
||||
|
||||
Mooie kar zeg....!!!
het wordt dus een 3.2 DSG, respect..!
|
||||
|
||||
Netjes! Die wielen staan hem dik straks, wat zijn de afmetingen?
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 02-11-2013 at 20:01. |
|
||||
|
||||
mooi project! benieuwd naar de vorderingen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
nice project! ga hem zeker volgen, nooit een 3,2 v6 met dsg in een golf 3 gezien
|
|
|||
|
|||
Mooi werk! Loopt echt super zo r32. Blijf/ga je met dsg rijden? Succes en bij eventueel vragen horen we het wel.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke mooi project, dsg is zeker mooi stukje techniek. succes met de bedrading. het lijkt meestal erger dan dat het is
|
|||
|
|||
haha klopt klopt, nja om eerlijk te zijn laat ik het doen.
Het was een heel stuk goedkoper dan dat ik het zelf zou kunnen doen |
|
||||
|
||||
poeh mooi hoor..
|
||||
|
||||
Erg dik, ik volg
|
|
||||
|
||||
Heel gaaf! Had het er afgelopen zondag met Kristof over je mk3.
Keep it up!