|
||||
|
||||
10e Watercooled MK1 Meeting
heer de foto's van 10e Watercooled MK1 Meeting...
|
||||
|
||||
Onderweg:
Op locatie aangekomen: Jetta's En verder:
|
|||
|
|||
hier een paar foto's van mij.
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag ook ff langs gehobbelt met nog een jongen van ons forum.
Beetje aan de late kant , maar toch ff geweest! Trouwens de rode golf cabrio op Porsche C2 is nog in de prijzen gevallen! img]http://img843.imageshack.us/img843/9936/emcw.jpg[/img] Voor meer foto's : http://www.flickr.com/photos/99882679@N06/ |
|
|||
|
|||
Jammer van de magere opkomst
Respect voor de organisatie Wat ik wel jammer vond dat er geen loempia en of broodje doner te krijgen was Ter wijl er op de promo stond diverse cateringstands stond.. Verder was het toch zeer de moeite waard om vanuit gelderland te komen..
|
||||
|
||||
Ook ik ben even langs gegaan en heb mij prima vermaakt! Gelukkig zat het weer lekker mee en zat de sfeer er goed in
Binnenkort meer op VWCulture.nl of hou de Facebook in de gaten voor updates...
|
||||
|
||||
zo ook even naar Assen geweest in de golf 6 R de rit was leuk maar daar aan gekomen was het een stuk minder dan in 2012 was wel mooi spul bij.
ik denk dat het kwam door het weer .
|
||||
|
||||
Zo ook weer thuis..toch nog een flink stukkie sturen Best geluk gehad met het weer en altijd wel een gezellige meet dit ondanks dat het veel minder druk was als vorig jaar. Zowaar nog de tweede prijs in de categorie cabrio dank hiervoor, leuk! Kortom,heb me wel weer vermaakt! Tot volgend jaar!
|
||||
|
||||
Was een top meet! Goed weer en veel mensen gesproken!
|
|
||||
|
||||
was bere gezellig veel mensen gesproken, veel mooi spul gezien.
de heenreis mooi met 6 auto's in colone gereden. voor de organisatie een pluim, en bedankt voor de 1e prijs in de catogorie caddy |
|
||||
|
||||
Op naar de sligro meet
Oh eehh of was het Assen Onderweg De prijswinnaar! Last edited by Dokter D : 15-09-2013 at 19:39. |
|
||||
|
||||
Vandaag ook geweest met een aantal man van classicmk1.nl
Was weer een thuis wedstrijdje :mrgreen: Was helaas beetje matige opkomst (door oa het weer van de afgelopen dagen), maar toch een leuk dagje gehad en weer veel mensen gesproken Uiteraard ook weer de nodige foto's gemaakt Voorproefje: En de rest staat op onze facebook pagina https://www.facebook.com/media/set/...20932543&type=1
|
||||
|
||||
Mooi he die laatste jetta.... Laatste dagen even aan getrokken om heb zo laag ( genotched)en op die wielen (17 inch)daar te krijgen (6j voor versmalde bbs)
|
||||
|
||||
1e prijs
Vandaag mijn eerste beker gewonnen
vanmorgen bij vertrek samen met een vriend van mij vertrokken naar Assen met zijn 1800 gli uit 85 hij had de cabrio net verlaagd, wat een verschil in hoogte gli interieur gti interieur bij aankomst, gelukkig mooi weer er waren nog meer mooie golfjes smalle bumpers , brede achterlichten, maar super strak golf 6 Gti, ook mooi golf 2 met amerikaanse voorbumper, heel mooi golf 2 G60, wauw, porsche Kärnten ha ha.,stoer Han zijn prachtige mars rode golf Arjen zijn prachtige mars rode Pirelli en dan weer naar huis met een blauwe pirelli achter me aan Kortom mooie dag geweest |
|
||||
|
||||
[QUOTE=golf1gti83]Vandaag mijn eerste beker gewonnen
En terecht. Mooie auto, mijn complimenten. Motorruimte zag er netter uit als toen deze uit de fabriek kwam volgens mij.. Geen bling ,chrome,gold maar toch zeer opvallend !
|
||||
|
||||
[QUOTE=Pro FM][QUOTE=golf1gti83]Vandaag mijn eerste beker gewonnen
En terecht. Mooie auto, mijn complimenten. Motorruimte zag er netter uit als toen deze uit de fabriek kwam volgens mij.. Geen bling ,chrome,gold maar toch zeer opvallend Dank je, er gaat niets boven het origineel |
|
||||
|
||||
Die nimbus grijze gti is super!
Alleen die cookies doen het niet voor me. Ik zou dat ding wel eens willen zien op een setje clubsports. Wel in matzwart net als de huidige
|
||||
|
||||
Ondanks dat het niet druk was, toch een gezellige en leuke dag gehad. En een hoop leuke mensen ontmoet, en met bekenden gesproken. Ben volgend jaar zeker weer van de partij met de Polo, en zal mijn camera niet vergeten. En de flitspaal ook niet.
|
|
||||
|
||||
Dag lui,
Bedankt voor de positieve reacties Helaas een magere opkomst, maar op een gegeven moment iig het hoofdterrein vol gekregen. Ook de leegloop begon dit jaar vroeger (minder auto's dus ook begrijpelijk). Prijsuitreiking een uurtje vooruit geschoven en al met al toch een leuke dag gehad Met name de reacties die we kregen maken alles weer de moeite waard! Heb foto's inmiddels op Facebook gezet, maar ik vrees dat ik maar weer eens op zoek moet naar een manier om de foto's goed online te krijgen. Door upload naar FB schijn ik kwaliteit te verliezen... Anyway: enkele pics en de rest op Facebook |
|
||||
|
||||
Quote:
We kunnen hier een album voor je aanmaken