|
|||
|
|||
vw T1 pick up Peuterbed /eenpersoonsbed
beste mensen
ik ga beginnen met het maken van dit soort bedden. 1 voor me dochter om te beginnen als er animo voor is wil ik er meer gaan maken en dan in verschillende versie zoals : pick up samba hoog of laag slaper of laag maar wel hoog busje met of zonder imperial in die van me dochter maak ik ook verlichting en dergelijke dit is dan ook mogelijk hierbij een foto als er mensen geintresseerd zijn hoor ik dat graag |
|
|||
|
|||
Gaaf ding man!!
|
||||
|
||||
Fantastisch bed je hebt mijn interesse maar denk dat ook belangrijk is wat is de prijs?
|
||||
|
||||
Heb ook wel interesse
Ben wel benieuwd naar de prijs voor een stapelbed.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Beste forummers
Ik ga jullie op de hoogte houden wat kosten zijn Op marktplaats staat er 1 met alu frame en eigenlijk foei lelijk voor 799 euro ex matras Hier wil er zeker onder gaan uit komen Ga van de week materiaal endergelijke halen en er mee beginnen Bedankt voor jullie intresse Locatie is Rheden bij Arnhem |
|
|||
|
|||
Gaaf
Wat is de matrasmaat ? Gr erik
|
|||
|
|||
Matras maat voor peuterbed is 150 cm lang
Het bed word compleet op schaal 1,73 = 1 cm Een t1 bus zou dan 248 cm lang worden Breedte 101 cm En hoogte als hij origineel is 110 cm Zou dus 100 cm worden |
|
||||
|
||||
En voor volwassen maat?? Nee geintje, maar wat ontzettend gaaf man.
|
||||
|
||||
Gaaf!!
|
|
|||
|
|||
helemaal top hier loopt eenzelfde project! fotos volgen!
afmetingen hier worden 240 lang 95 breed 120 hoog. matras van 200x80 moet dan gaan passen. ik laat een zijaanzicht van originele tekening op schaal uitsnijden(watersnijder). deze blijf ik volgen!! |
|
|||
|
|||
Erg gaaf!
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ik hou deze ook in de gaten
en wacht idd ook ff af met de prijs maar best wel intressen |
|
|||
|
|||
Hebje meer fotos? Bed is echt gaaf!
|
|
|||
|
|||
Deze is cool. Kijk ook uit naar de prijs!!
|
|
||||
|
||||
"Techniek en Tuning Watergekoeld"???
Oké, dus het wordt een waterbed!!? |
|
|||
|
|||
Mijn zijpanelen zijn inmiddels ook gesneden nu nog neus en achterkant maken
Is geworden: |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben er eindelijk lekker mee begonnen (helaas door drukte niet eerder)
zijkanten zijn al uitgezaagd en bodemframe is gemaakt ik hou jullie deze week op de hoogte ivm fotos mijne word wel echt handwerk en niks met cnc massa productie |